Hoi Tweakers,
Na 2 falende topics nu topic die voldoet aan alle regels, en hopelijk komt er veel feedback
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Gamen, graag weer op een redelijk niveau met Counter-Strike, en andere schiet spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2500 maar ik heb alles nodig inclusief randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows heb ik NIET nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel is nu de bovenliggende partij qua gamen lees ik overal. voor de 8ste generatie van Intel ook al, maar je kreeg veel waar voor je geld bij AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet serieus gamer proof zijn, ik heb vooral op websites gekeken naar de gear van Pro gamers, daar door heb ik rand apparatuur uitgekozen als mijn Monitor, muis, muismat, keyboard, en headset.
Ga je overklokken?
Nu niet ivm garantie etc, maar wanneer mijn systeem minder wordt en ik de keus heb of om te overclocken of nieuwe spullen aan te schaffen wil ik eerst overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Hulp en advies, ik weet heel weinig helaas, wel de afgelopen 2 maanden heel veel research gedaan.
ik heb zeker hulp nodig met Case fans hoe sluit je die aan heb ik dat nodig etc ivm spullen die ik heb geselecteerd/ of raden jullie het aan ?
ook heb ik geen idea hoe je PC in elkaar moet zetten maar hoop iemand in de buurt van Kudelstaart te vinden die mij kan helpen, wat mij vooral zorgen baart zijn dingen als Koelpasta/gel, straks doe ik het fout. en als ik case fans nodig heb straks plaats ik ze helemaal verkeerd in mijn behuizing
Na 2 falende topics nu topic die voldoet aan alle regels, en hopelijk komt er veel feedback
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Gamen, graag weer op een redelijk niveau met Counter-Strike, en andere schiet spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2500 maar ik heb alles nodig inclusief randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows heb ik NIET nodig!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 378,- | € 378,- |
| 1 | MSI Z370 SLI PLUS | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 756,50 | € 756,50 |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Closed Zwart | € 90,59 | € 90,59 |
| 1 | Dell S2417DG Zwart | € 496,- | € 496,- |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Fnatic Gear Rush Cherry Red US | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Platinum | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 159,- | € 159,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.461,35 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel is nu de bovenliggende partij qua gamen lees ik overal. voor de 8ste generatie van Intel ook al, maar je kreeg veel waar voor je geld bij AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet serieus gamer proof zijn, ik heb vooral op websites gekeken naar de gear van Pro gamers, daar door heb ik rand apparatuur uitgekozen als mijn Monitor, muis, muismat, keyboard, en headset.
Ga je overklokken?
Nu niet ivm garantie etc, maar wanneer mijn systeem minder wordt en ik de keus heb of om te overclocken of nieuwe spullen aan te schaffen wil ik eerst overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Hulp en advies, ik weet heel weinig helaas, wel de afgelopen 2 maanden heel veel research gedaan.
ik heb zeker hulp nodig met Case fans hoe sluit je die aan heb ik dat nodig etc ivm spullen die ik heb geselecteerd/ of raden jullie het aan ?
ook heb ik geen idea hoe je PC in elkaar moet zetten maar hoop iemand in de buurt van Kudelstaart te vinden die mij kan helpen, wat mij vooral zorgen baart zijn dingen als Koelpasta/gel, straks doe ik het fout. en als ik case fans nodig heb straks plaats ik ze helemaal verkeerd in mijn behuizing
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 16:11 ]