VPN software mac 10.6.8 en VPN service.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas112
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:19
Beste Tweakers,

Ik zou heel graag gebruik willen maken van VPN. Nu heb ik alleen een add-on voor firefox die een ander IP adres gebruikt, maar ik zou graag over willen gaan naar een volwaardige VPN verbinding.

Ik heb een hele oude fijne macbook pro 10.6, hier is alleen geen software voor te verkregen. Iemand een suggestie ?

Een ander probleem is dat ik geen credit card heb. Graag zou ik vooruit willen betalen met PayPall, zijn er diensten die deze betaalmethode accepteren (zonder dat er een CC aan mijn PP account hangt) ?

Groeten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Tja, je gebruikt software die sinds pakweg 2012 compleet EOL is, dus je zal toch om gebruik te kunnen maken van hedendaagse oplossingen moeten upgraden.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Je hoeft helemaal geen software te hebben om VPN te gebruiken, macOS heeft een ingebouwde client. Partijen als https://www.privateinternetaccess.com/ accepteren honderdduizend betaalmethodes, waaronder Paypal.

Overigens onverstandig om zo'n baggeroud OS te gebruiken, ik hoop niet dat je daar je bankzaken op doet.

[ Voor 20% gewijzigd door cerberusss op 16-10-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
Ik gebruik al enige tijd IPVanish en ben er zeer tevreden over. Je kunt ook met iDeal en PayPal betalen.
Zo te zien wordt de Mac app ondersteund vanaf OS X 10.6.8, maar zoals @nelizmastr en @cerberusss al zeggen is het inderdaad aan te raden om te upgraden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wromsi op 18-10-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:38
Zelf gebruik ik NordVpn na al 2 jaar. Tot nu toe geen problemen mee gehad.