Ik kan twee reviews niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Geachte redactie,

Ik heb de zoekmachine gebruikt maar dat hielp niet. Vandaar dat ik mijn vraag hier post:

Ik kan twee zéér belangrijke reviews niet vinden op Tweakers.net.

1: Waar vind ik de review van de nieuwe Apple Watch Series 3? De Apple Watch is de meest verkochte smartwatch, dus als daar een nieuwe versie van uit komt is een review wel op de plaats toch?

2: Waar vind ik de review van de Apple TV 4K? Handig apparaat lijkt me nu steeds meer huishoudens een 4K+HDR TV hebben staan. Wat zijn de voor- en nadelen met bijv. een Google Chromecast Ultra.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om de nieuwe als er nieuwe technische apparaten uitkomen deze ook op de proef te stellen.

3: Ook zou het leuk vinden weer eens een review van robotstofzuigers te vinden op de site. Het lijkt wel of jullie steeds vaker achterlopen met leuke reviews. Ik zie dat ik steeds vaker uit wijk naar Hardware.info en dat vind ik jammer.

Bvd.

[ Voor 14% gewijzigd door CyberMania op 14-10-2017 14:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 15:49
Dat jij dat zeer belangrijk vindt, wil niet zeggen dat het zeer belangrijk is. Je ziet hier niet op iCulture maar op Tweakers.net he. Dus daar zijn gewoon geen reviews van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

nino_070 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:02:
Dat jij dat zeer belangrijk vindt, wil niet zeggen dat het zeer belangrijk is. Je ziet hier niet op iCulture maar op Tweakers.net he. Dus daar zijn gewoon geen reviews van
Beetje zuur dit. Alsof op t.net nooit reviews staan van iDevices, het blijft een techsite (geen Android front).

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er is een verschil tussen allerlei sites.

Met enige nuance; Tweakers lijkt wat meer technischer nieuws te brengen en daardoor wat minder tijd te hebben voor "leuke" reviews. HWI doet dat bijna andersom. Op moment van dit bericht, heeft de NL-afdeling van HWI nog niets op de frontpage staan over Krack terwijl ik dat dus 10000x nuttiger vindt dan een smartwatch-review.

@CyberMania Voor wat betreft je puntje 2; zonder al te veel inzicht te geven in mijn manier van Tweakers beleven maar de nieuwe Apple TV is direct al achterlopend op de ontwikkeling die komend jaar in TV-land bestaat. Zoek het verschil maar eens tussen de geleverde HDMI 2.0a op de Apple en de zin/onzin van HDMI2.1 wat (binnenkort) op TV's wordt gemonteerd.

Verder staat het jou volledig vrij om gesponsorde produkten te krijgen/lenen van bijvoorbeeld Apple en daar zelf een review over te schrijven. In plaats van alleen klagen waarom iets er niet is, kan je ook proberen om je eigen tijd/geld in te zetten om iets bij te dragen aan de community/site?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 15:49
wutwutwhat schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Beetje zuur dit. Alsof op t.net nooit reviews staan van iDevices, het blijft een techsite (geen Android front).
Ik ben helemaal niet zuur tegenover iDevices haha, ik heb zelf al tijden een iPhone en een iPad. En Tweakers is ook helemaal geen android front imo, iPhones komen ondanks de hoge prijs en het gebrek aan “tweakbaarheid” toch elk jaar met mooie cijfers uit de reviews.

Maar ik vind dat een smartwatch en een Apple tv toch best toebehoort aan de Apple niche, en niet aan de Tweakers niche.

[ Voor 3% gewijzigd door nino_070 op 16-10-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:49

WoutF

Hoofdredacteur
CyberMania schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:10:
Geachte redactie,

Ik heb de zoekmachine gebruikt maar dat hielp niet. Vandaar dat ik mijn vraag hier post:

Ik kan twee zéér belangrijke reviews niet vinden op Tweakers.net.

1: Waar vind ik de review van de nieuwe Apple Watch Series 3? De Apple Watch is de meest verkochte smartwatch, dus als daar een nieuwe versie van uit komt is een review wel op de plaats toch?

2: Waar vind ik de review van de Apple TV 4K? Handig apparaat lijkt me nu steeds meer huishoudens een 4K+HDR TV hebben staan. Wat zijn de voor- en nadelen met bijv. een Google Chromecast Ultra.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om de nieuwe als er nieuwe technische apparaten uitkomen deze ook op de proef te stellen.

3: Ook zou het leuk vinden weer eens een review van robotstofzuigers te vinden op de site. Het lijkt wel of jullie steeds vaker achterlopen met leuke reviews. Ik zie dat ik steeds vaker uit wijk naar Hardware.info en dat vind ik jammer.

Bvd.
Het antwoord is simpel: er komen enorm veel producten op de markt waarvan wij een fractie kunnen reviewen. Op dit moment hebben wij onze handen vol aan andere producten. Dat betekent niet dat de producten die jij noemt niet op een later moment nog een keer de revue kunnen passeren, in een round-up of vergelijking bijvoorbeeld.
Pagina: 1