Game muis advies vraag - kan niet kiezen

Pagina: 1
Acties:

• Bellarus
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik zoek een?
soort van game muis, ik kom van een Logitech m705 welke gewoon op is, heb hem erg lang met veel plezier gebruikt. ik heb recent een eigen pc gebouwd (ryzen 1600 + rx 480 verhaal) tot op de dag erg blij mee. Hierbij heb ik reeds een Logitech G610 toetsenbord en sinds een week een Logitech G533 headset ook top! kortom ik zoek eigenlijk een Logitech muis.

Wat is je budget?
kan tot 100 euro uitgeven - al is het rekbaar

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja beetje fanboy Logitech mooi maar niet game look zegmaar

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Aan het begin gaf ik het al aan, soort van game muis kom namelijk van eem M705 wat een office muis is. Ik game wel maar met name MMO (WOW) al kan dit in de toekomst zeker een FPS bij komen daar zit de twijfel een beetje.
Moet ik gaan voor een G602 of een G900 of een G603/703 (al spreekt het design me niet echt aan) of iets heel anders? wireless is wel een must

Ik sta echt open voor feedback, en zie graag wat reacties tegemoet! al vast bedankt!

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02 11:03
Mijn ervaring met muizen is lekker proberen. Een muis is voor iedereen anders.

Ik zou een middagje naar een grotere pc winkel gaan en hier gewoon kijken wat je het prettigst vindt. Een muis van 100 euro kan minder prettig spelen als een muis van 25 euro.

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:41
Tja wat wil je van ons horen. Een muis is heel persoonlijk, denk alleen al aan de grip en de looks. Dit moet je zoals hierboven wordt gezegd echt zelf even uitzoeken.

Ik heb zelf de G603 wireless, vind hem perfect, behalve het “G” logo bovenop, dit vind ik een beetje kinderachtig/gamerachtig. Maarja m’n hand rust er toch op dus je ziet het toch niet

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 20:28

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ik heb deze:
pricewatch: Logitech G602 Wireless Gaming Mouse

Maar ik ben geen hardcore gamer. :) Gamen is voor mij echt iets dat ik af en toe doe.

Volgens mij heb ik eerder gekeken naar deze:
pricewatch: Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse
Maar het was bij die of bij een ander waarbij de battery life iets van 8-12 uur was. Leuk dat 'ie oplaadbaar is maar dan heb je d'r dus weinig aan omdat je d'r nauwelijks een werkdag me door komt. :)

Dat is bij de 602 niet zo:
Battery Life and Wireless
Performance mode: up to 250 hours*
Endurance mode: up to 1440 hours*

Ding is overigens niet oplaadbaar. De enige manier om dat ding op te laden is de batterijen te vervangen. :)

Wat ik fijn vind aan die muis is dat 'ie gevoed is met 2 AA's, waardoor 'ie aanzienlijk zwaarder aan voelt dan muizen met 1xAA of AAA's. Daarbij is 'ie nog wel redelijk betaalbaar.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Bellarus
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-12-2025
Bedankt voor jullie reacties, ben uiteindelijk gegaan voor de wat oudere G900 en bevalt erg goed. ik haal er ruim 28-34 uur mee

Super fijn dat je de DPI kan instellen terwijl je hem gebruikt erg gebruiskvriendelijk en lekkere muis!