Hallo,
Graag jullie advies!
Vanochtend bleek dat mijn NAD 319 - 125W - het begeven heeft.
Dit is idd een oudje maar deed het altijd prima,
Ik heb er super-speakers (JM-Lab Daline 6.1) aan hangen - gewoon 3weg-stereo.
Maar mega-geluid, vind ik, met strakke bas - de lampen aan het plafond komen in beweging ;-)
Maar ... wat nu? Ik hoef niet naar 5.1 of 7.1 audio; ik heb deze 2 speakers, geen losse baskast,
wil ik ook niet.
Wat hangt er aan:
- een LG 49inch TV - ik gebruik daarvoor de koptelefoonuitgang van de TV omdat de NAD
geen HDMI-in of digital-in heeft
- een bluetooth-kastje zodat ik Spotify etc, kan 'streamen' van mijn telefoon naar de versterker
De nieuwe (zware!) versterker zou dus HDMI-in moeten hebben en/of digital-in - als deze ook
bluetooth heeft - gaaf!
Ik heb al even rondgezocht op internet - wil ik alles qua koppelingen dan kom ik in 5.1 / 7.1
versterkers terecht en dat wil ik dus niet want daarmee krijg ik de bas in de speakers niet aangestuurd.
Ben benieuwd, dank alvast!!
Graag jullie advies!
Vanochtend bleek dat mijn NAD 319 - 125W - het begeven heeft.
Dit is idd een oudje maar deed het altijd prima,
Ik heb er super-speakers (JM-Lab Daline 6.1) aan hangen - gewoon 3weg-stereo.
Maar mega-geluid, vind ik, met strakke bas - de lampen aan het plafond komen in beweging ;-)
Maar ... wat nu? Ik hoef niet naar 5.1 of 7.1 audio; ik heb deze 2 speakers, geen losse baskast,
wil ik ook niet.
Wat hangt er aan:
- een LG 49inch TV - ik gebruik daarvoor de koptelefoonuitgang van de TV omdat de NAD
geen HDMI-in of digital-in heeft
- een bluetooth-kastje zodat ik Spotify etc, kan 'streamen' van mijn telefoon naar de versterker
De nieuwe (zware!) versterker zou dus HDMI-in moeten hebben en/of digital-in - als deze ook
bluetooth heeft - gaaf!
Ik heb al even rondgezocht op internet - wil ik alles qua koppelingen dan kom ik in 5.1 / 7.1
versterkers terecht en dat wil ik dus niet want daarmee krijg ik de bas in de speakers niet aangestuurd.
Ben benieuwd, dank alvast!!