Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzio
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-01 02:10
Mijn vraag:
Kan de 980 Ti Hydro Copper alleen gekoeld worden met water-koeling? Of kan je hem ook prima gebruiken zonder water-koeling? Ik kan een 980 Ti HC overkopen voor een mooi prijsje maar als ik hem alleen kan koelen met water-koeling ga ik hem niet kopen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb het geprobeerd op te zoeken op Google en YouTube, maar ik ben niet op het antwoord gekomen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
De 980 Ti Hydro Copper kan alleen met een custom water loop gebruikt worden.
Er is geen andere manier om hem te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
dylan111111 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:52:
De 980 Ti Hydro Copper kan alleen met een custom water loop gebruikt worden.
Er is geen andere manier om hem te koelen.
Ook niet als je de heatsink er af schroeft en er een aftermarket koeler op zet zoals deze?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
g0tanks schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:56:
[...]

Ook niet als je de heatsink er af schroeft en er een aftermarket koeler op zet zoals deze?
Tsja, kan, maar kan je dan niet beter een niet watergekoelde kopen of is de prijs zo interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Moet dat inderdaad wel een erg interessante prijs zijn.
In de pw vragen ze pakembeet 300e voor een 980 ti. Daar komt dan nog het bedrag van de aftermarket cooler bovenop. En niet te vergeten, het geklooi om die cooler uberhaubt te vervangen.

Voor dat geld (300 + bedrag voor aftermarket) kun je met een beetje geluk en speurwerk waarschijnlijk ook een gtx 1070 8gb vinden.

Ergo, die 980 hydro zou haast richting <150 euro moeten gaan om hem (in mijn ogen) interessant te maken)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzio
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-01 02:10
Oké, ik weet genoeg. Bedankt voor jullie reacties!
Pagina: 1