Hallo Tweakers,
Bedankt dat jullie mijn thread lezen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn uiteindelijke beslissing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe gaming pc zou ik graag EA Games met gemak op 1080p @60fps willen runnen. Ook vind ik het erg prettig als ik zonder al te veel problemen programma's in de achtergrond kan draaien, zoals Discord, Youtube en Chrome.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil exclusief de verzendkosten graag niet meer dan €750 betalen. Mijn budget is niet erg groot maar ik hoef dan ook geen triple A games op 4K te kunnen spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, ik begin vanaf scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al meerdere keren om advies gevraagd en hier ben ik met behulp van Youtube en andere forums op gekomen. Ik twijfel tussen deze twee builds.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mij maakt het niet uit zolang de performance goed is en zolang het product lang mee gaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik houd wel van RGB verlichting maar i.v.m. budget heb ik er voor gekozen om dit alleen in de case te verwerken.
Ga je overklokken?
Met de ryzen 5 1600 build zou ik misschien een lichte overclock overwegen maar op de ryzen 3 1300X absoluut niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag te weten willen komen wat jullie van mijn samengestelde builds vinden en ook wat ik aan mijn builds zou kunnen verbeteren. Totaal nieuwe suggesties zijn ook welkom.
Bedankt voor het lezen van mijn post.
Nog een fijne dag verder!
Bedankt dat jullie mijn thread lezen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn uiteindelijke beslissing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe gaming pc zou ik graag EA Games met gemak op 1080p @60fps willen runnen. Ook vind ik het erg prettig als ik zonder al te veel problemen programma's in de achtergrond kan draaien, zoals Discord, Youtube en Chrome.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil exclusief de verzendkosten graag niet meer dan €750 betalen. Mijn budget is niet erg groot maar ik hoef dan ook geen triple A games op 4K te kunnen spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, ik begin vanaf scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al meerdere keren om advies gevraagd en hier ben ik met behulp van Youtube en andere forums op gekomen. Ik twijfel tussen deze twee builds.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Sapphire Pulse Radeon RX 560 4GD5 | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB | € 61,- | € 61,- |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 8,20 | € 8,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,95 | |
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1300X Wraith Stealth koeler Boxed | € 123,- | € 123,- |
| 1 | MSI B350M PRO-VDH | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB | € 292,51 | € 292,51 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Team Group T-Force TDGED48G3000HC16CDC01 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 750,96 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mij maakt het niet uit zolang de performance goed is en zolang het product lang mee gaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik houd wel van RGB verlichting maar i.v.m. budget heb ik er voor gekozen om dit alleen in de case te verwerken.
Ga je overklokken?
Met de ryzen 5 1600 build zou ik misschien een lichte overclock overwegen maar op de ryzen 3 1300X absoluut niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag te weten willen komen wat jullie van mijn samengestelde builds vinden en ook wat ik aan mijn builds zou kunnen verbeteren. Totaal nieuwe suggesties zijn ook welkom.
Bedankt voor het lezen van mijn post.
Nog een fijne dag verder!