Powerdvd lijkt videobestanden te veranderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusttMikee
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17-04-2023
Goedeavond,

Vanmiddag heb ik iets naars meegemaakt, ik stopte een cd met jeugd video's in een nieuwe laptop. Powerdvd werd opgestart (zat schijnbaar bij de laptop) en drukte op play. Was op de hoogte dat dit een soort mediaplayer was. Helaas was ik niet op de hoogte dat dit mijn 14 filmpjes uit 1985 tot 1 bestand zou worden gemaakt en dit alleen valt af te spelen in powerdvd, Kan ik dit nog ongedaan maken? en hoe? Zo niet dan ga ik een knap lastig probleem krijgen omdat powerdvd zelf niet op een mac te installeren valt.

Groet Mike

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:23
Een CD kun je meestal alleen lezen. Je pakt een andere videospeler, en gebruikt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusttMikee
jeroen3 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:08:
Een CD kun je meestal alleen lezen. Je pakt een andere videospeler, en gebruikt die.
Helaas niet, blijkbaar heeft het programma zelf een soort map gemaakt van de bestanden. heb het getest op 2 spelers op verschillende laptops. maakte niets uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Was die cd een CD-R of een CD-RW?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Doe eens een dir van die CD en vertel ons welke bestanden er nu op staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusttMikee
Morgen kom ik er even op terug! de cd ligt op de zaak, helemaal vergeten mee te nemen kom ik net achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

JusttMikee schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:21:
Morgen kom ik er even op terug! de cd ligt op de zaak, helemaal vergeten mee te nemen kom ik net achter
Strak plan! je hebt dus geen flauw idee of PowerDVD je bestanden daadwerkelijk heeft overschreven, want de CD ligt op het werk. Ik haal even de paniek uit je titel en ondertussen drie wijze lessen:

* geen jeugdfilmpjes kijken op het werk
* schiet niet meteen in paniek als er iets mis lijkt te gaan
* zorg voor een fatsoenlijke backup van al je bestanden. Serieus: hoe lang denk je dat die CD leesbaar blijft?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1