Graag foto's verwijderen van de redacteurs bij de artikelen, ik vind het geen nut hebben en het is alleen maar afleidend als de foto's onaantrekkelijk zijn.
Nee maar het is vrijdagVerwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:17:
Heb je op vrijdag nooit wat te doen of zo?
Kan iemand van de crew even via het ip van TS een foto van hem opsnorren en in dit topic plaatsen ? Ben benieuwd of over hem naar huis te schrijven valt
Try SCE to Aux
Imnoa schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:26:
Kan iemand van de crew even via het ip van TS een foto van hem opsnorren en in dit topic plaatsen ? Ben benieuwd of over hem naar huis te schrijven valt

ALWEER?
Vorige week had je dit ook al. heb je ze wel allemaal op een rij staan of ben je erg vergeetachtig en kan je de reacties uit je vorige topic niet meer voor de geest halen ?
Ik zal je geheugen opfrissen --> Verwijder profielfotos bij reviews
Vorige week had je dit ook al. heb je ze wel allemaal op een rij staan of ben je erg vergeetachtig en kan je de reacties uit je vorige topic niet meer voor de geest halen ?
Hij komt uit limburg, kan 'ie ook niks aan doen.Galaxis schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:29:
ALWEER?
Try SCE to Aux
Ik gok dat een beetje CSS het wel op kan lossen. Maarja, moet je wel de karma hebben he.
[ Voor 46% gewijzigd door Nat-Water op 13-10-2017 14:30 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik stem sowieso voor random beeldvullende popups met profielfoto's van auteurs voor deze user.Nat-Water schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:30:
Ik gok dat een beetje CSS het wel op kan lossen. Maarja, moet je wel de karma hebben he.
Try SCE to Aux
Van alle auteurs? Geef 'm dan de beste foto's van Tweakers - de selfies van ArnoudImnoa schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
Ik stem sowieso voor random beeldvullende popups met profielfoto's van auteurs voor deze user.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gewoon de redactie vervangen door een stel mooie dames en er klaagt niemand meer over...
(Van mij mogen die foto's trouwens ook best weg hoor, maar het is nou eenmaal van deze tijd dat overal een foto bij moet van de auteur. Helaas wordt je geen nerd door je fraaie uiterlijk, dat blijkt...)
(Van mij mogen die foto's trouwens ook best weg hoor, maar het is nou eenmaal van deze tijd dat overal een foto bij moet van de auteur. Helaas wordt je geen nerd door je fraaie uiterlijk, dat blijkt...)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik gok dat hij wel wat karma krijgt zo!Nat-Water schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:30:
It takes one to know one...
Negatieve karma is ook karmaDubbeldrank schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Ik gok dat hij wel wat karma krijgt zo!
En in het geval van TS gaat die uitspraak over kinderen ook op : negatieve aandacht is ook aandacht, je moet toch wat op vrijdagmiddag als al je vriendjes naar het zwembad zijn en jij huisarrest hebt
Try SCE to Aux
Don't feed the trolls. Slotje op het topic lijkt me de beste reactie.
Dan krijgt hij nooit de karma voor een CSS
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.