Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
ze zijn allemaal goed...het ligt er gewoon aan hoeveel geld je hebt en welke features je wil.
zelf heb ik een Creative Geforce Annihilator sdr. plain and sipmle
zelf heb ik een Creative Geforce Annihilator sdr. plain and sipmle
Paradigm: Shift happens.
Ik heb ook een CL Annihilator SDR versie. Ik ben er UITERST tevreden over. Tsjonge wat geeft die kaart een boost. Drivers van Creative worden niet vaak geupdate, maar zijn wel superstabiel en beter dan die reference drivers die drie keer per dag worden geupdate. Dit is naar mijn weten de goedkoopste GeForce kaart, maar zeker niet de traagste. Hij is sneller dan de Asus en nog een paar merken, maar dat moet je geloof ik eens checken op toms hardware (url ben ik effe kwijt)
Neeneenee, jongens toch, wacht op de NV15 die eind maart uitkomt. Die is veel beter door oa een hogere klok snelheid.
Verwijderd
Yeah right! Als jij echt denkt dat je in maart (maart begint over 1 week...) een NV15 kan kopen ben je echt niet helemaal lekker. Er is nog niet 1 preview van uitgebracht, en die zijn er toch meestal wel een maand voordat de kaart echt te koop is (zeker in nederland)
ik wil de elsa erazor x2
maar kan die in nederland nergens nog vinden, waarom niet???? snif snif
is op dit moment schijnbaar enige kaart met betrouwbare win2000 drivers
maar kan die in nederland nergens nog vinden, waarom niet???? snif snif
is op dit moment schijnbaar enige kaart met betrouwbare win2000 drivers
Verwijderd
'k heb een V6600 werkt echt prima, perfecto en die is zelfs sneller als de Annihilator DDR als je um overclocked! Dus gewoon die nemen met TV out etc. of de 6800 natuurlijk als je genoeg in je pocket hebt
.
Greetz...
Greetz...
Pagina: 1