Toon posts:

koeling......

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ga zo'n pci koeler kopen alleen werkt dat wel goed? bedoel... scheeld dat 1 graadje? nee dan koop ik zoiets dus niet:7

alvast bedankt

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [PM] naar [forum=6] ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Wat bedoel je met een PCI koeler? Zo'n slot koeler? Helpt wel om je grafische kaart een beetje te koelen, vooral heethoofden zoals de GF1&2 kaarten hebben er baat bij.

Verwijderd

Er was op t.net laast een roundup van een aantal pcislot koelers te zien:
Klik Hier

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Helaas was het alleen geen echte eerlijke roundup aangezien alle koelers van hetzelfde merk waren. En dat het een merk was waarvan ik nog nooit gehoord heb trouwens.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Tuurlijk helpt het, maar of er nu echt meteen 6 graden afvliegt, nee dat niet dus. Zoals gezegd helpt het om bepaalde heethoofdjes wat minder te laten blosen, niets meer, niets minder

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik heb er zo'n iceberg slotkoeler inzitten en ik heb hem vlak bij mijn geforce 3 geplaatst, dat scheelt toch weer aardig voor de temperatuur van mijn videokaart.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

en het bevorderd de algemene airflow een beetje.

vooral als je bovenin een 5,25" HD cooler hebt zitten. (of iets anders wat lucht van voren naar binnen zuigt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Ik ben al tijden op zoek naar zo'n ding. Het probleem is dat voor zover ik ze gezien heb ze allemaal wat te kort zijn om recht onder m'n GPU uit te komen. Weet iemand waar de lange versies te krijgen zijn?

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 22:43 schreef Chaoss het volgende:
en het bevorderd de algemene airflow een beetje.

vooral als je bovenin een 5,25" HD cooler hebt zitten. (of iets anders wat lucht van voren naar binnen zuigt.
Het is wel aardig voor de airflow, het scheelde zo'n 2/3 graden in case-temp, maar wat belangrijker is, is dat hij de hete lucht bij mijn overclockte ge-force 3 wegzuigt.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:00
Helpt bij mij ook goed. Als ik de luchtstroom voel van de 3 ventilatoren achter in kast (Slot, voeding en gewone fan) komt daar warmste lucht uit.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

TIP :

Als je je GeForce echt goed wilt koelen, kijk dan naar onderstaand ventilatorblok.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.swinkels/img/default/vgakoeling.jpg

Gezien ik (nog) geen digitale camera heb, en ook geen webcam, heb ik het even met 3D Studio Max in mekaar geflanst.

Die twee pinnen die er bovenuit steken worden in achterkant van de GeForce gezet, daar zitten namelijk 4 gaten in de kaart, neem daarvan de 2 buitenste en het ding hangt.

Zo hangt ie bij mij nu al een dik jaar en totaal geen probs meer mee.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

vette tekening ;)

Maar zou je er geen heatsink onder zetten?

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

neej joh, gewoon een VGA Orb op je Chip en dan koelt dat al heel goed, als je dan ook nog es heatsinks op je geheugen plaatst, dan krijg je em goed koud

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Pagina: 1