Ik heb bij Coolblue de Acer Aspire 5 A515-51G-58NR gekocht 2 weken geleden en kwa hardware super ! IPS scherm, SSD en 8gb super snel en werkte er fijn mee.
Totdat ik een probleem kreeg tijdens het werken hij zij plof en opeens was de laptop krom en wiebelde.
bij Coolblue meteen kunnen omruilen voor een nieuwe gelukkig wiebelde deze niet.
Maar wat blijkt de mousepad zat los dus tijden het typen hoorde je hem trillen en zonder er op de drukken dacht hij al dat je drukte niet handig dus.
Deze ook maar weer omgeruild naar het 3e toestel.
Deze wiebelt niet en ook de mousepad zit vast yes eindelijk dacht ik afgelopen maandag.
Tot dat ik hem vandaag maar eens uit de doos haalde om er aan te werken zag ik op de achterkant 2 enorme krassen zitten wat mij gewoon enorm gaat ergeren.
maarja dit is al mijn 3e toestel dus mijn vertrouwen is wel een beetje weg bij Acer
nu heb ik 3 opties:
1 ruilen voor dezelfde type
2 ruilen voor een HP Pavilion 15-cc593nd (100 euro duurder maar krijg vanuit coolblue 30 euro korting vanwege aanhoudende problemen)
3 ruilen voor een ander type ... jullie inbreng
waarin zou ik goed doen ? welke is beter de Acer of de HP
grote verschillen:
Acer:
normale SSD
SSD, accu en geheugen vervangbaar
HP:
verlicht toetsenbord
M2 SSD
1 TB HDD
Accu, geheugen en SSD&HDD niet vervangbaar
voor de zekerheid mijn opties hier onder vermeld.
alvast bedankt voor jullie advies !!
Wat ga je met je laptop doen?
studie,films,internet,onderweg, af en toe foto's bewerken
Wat is je budget?
max a 825 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja maar gewicht is niet belangrijk reis veel in auto
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
IPS scherm, minimaal 6gb geheugen, SSD , Intel i5 of i7 en het liefst een losse GPU
Totdat ik een probleem kreeg tijdens het werken hij zij plof en opeens was de laptop krom en wiebelde.
bij Coolblue meteen kunnen omruilen voor een nieuwe gelukkig wiebelde deze niet.
Maar wat blijkt de mousepad zat los dus tijden het typen hoorde je hem trillen en zonder er op de drukken dacht hij al dat je drukte niet handig dus.
Deze ook maar weer omgeruild naar het 3e toestel.
Deze wiebelt niet en ook de mousepad zit vast yes eindelijk dacht ik afgelopen maandag.
Tot dat ik hem vandaag maar eens uit de doos haalde om er aan te werken zag ik op de achterkant 2 enorme krassen zitten wat mij gewoon enorm gaat ergeren.
maarja dit is al mijn 3e toestel dus mijn vertrouwen is wel een beetje weg bij Acer
nu heb ik 3 opties:
1 ruilen voor dezelfde type
2 ruilen voor een HP Pavilion 15-cc593nd (100 euro duurder maar krijg vanuit coolblue 30 euro korting vanwege aanhoudende problemen)
3 ruilen voor een ander type ... jullie inbreng
waarin zou ik goed doen ? welke is beter de Acer of de HP
grote verschillen:
Acer:
normale SSD
SSD, accu en geheugen vervangbaar
HP:
verlicht toetsenbord
M2 SSD
1 TB HDD
Accu, geheugen en SSD&HDD niet vervangbaar
voor de zekerheid mijn opties hier onder vermeld.
alvast bedankt voor jullie advies !!
Wat ga je met je laptop doen?
studie,films,internet,onderweg, af en toe foto's bewerken
Wat is je budget?
max a 825 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja maar gewicht is niet belangrijk reis veel in auto
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
IPS scherm, minimaal 6gb geheugen, SSD , Intel i5 of i7 en het liefst een losse GPU