Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Misschien dat dit topic al bestaat, maar ik kon het niet vinden.

Ik probeer uit te vinden wat de meerwaarde is van Facebook stories.
Het wordt nu oiok zakelijk uitgerold.

Wat ik er van heb begrepen is dat je foto's kunt plaatsen die na 24 uur weer weg zijn.
Behalve voor een prijsvraag oid kan ik even niets bedenken wat de zakelijke meerwaarde is van het plaatsen van een story.

Ik begrijp dat het een copy is vaneen functie van Instagram en dat het daar wel veel gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zomaar iemand schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:54:
Behalve voor een prijsvraag oid kan ik even niets bedenken wat de zakelijke meerwaarde is van het plaatsen van een story.
Prijsvragen, "tag als je naam op het plaatje staat", gesponsorde berichten, like/share/win, etc. etc.
Op dit moment heeft Facebook besloten om al mijn "Ik wil deze meuk niet zien" kliks naar een 500 error te sturen.

Oftewel: facebook & meerwaarde kunnen gewoon niet door één deur.

Zakelijke gezien moet je heel goed nadenken of je bericht blijft "hangen" op een positieve manier.

Deze dus bijvoorbeeld totaal niet: https://www.facebook.com/...775164344/?type=3&theater
Als die na 24 uur verdwijnt maakt het niet geloofwaardiger.

[ Voor 3% gewijzigd door DJMaze op 13-10-2017 01:31 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik zat meer te denken aan een post die je plaatst, waarbij mensen moeten aangeven wat je geplaatst hebtt en dan een prijs winnen.

Maarja dat kan ook zonder die stories functie.

Facebook werkt voor mijn bedrijf best wel goed, ik ben met een hoop nieuwe opdrachttgevers in contact gekomen door dit netwerk
Ook vinden gebruikers ons net iets beter.