Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diamant56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-12-2022
Hallo, ik was een Nokia-gebruiker, dat is Windows-phone geworden, heb nu de Lumia 830. Ik ben er wel wat mee vergroeid.Ik gebruik vooral de navigatie (here) graag ook maak ik veel gebruik van de outlookagenda. Windows gaat ermee stoppen, ik ben aan een nieuwe mobiel toe, wil er tot ca. 350.- aan uitgeven, ga ik terug naar Nokia, of begin ik (voor het eerst) met een ander soort? Samsung ofzo, ik zie door de bomen het bos niet meer, wie helpt me op weg? Simlockvrij is ook wel belangrijk, ik koop altijd een los toestel bij mijn klein abb. Een fervent spelletjes speler, of surfer ben ik niet. Wel foto's
Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Aangezien je geen windows phone meer gaat aanschaffen, begin je sowieso met zoals jij verwoord met een andere 'soort'.

Gezien je budget zal het geen Apple worden schat ik in. Daar je topic in het android sub forum gepost hebt, zal dat een Android toestel worden.

Laatst heb ik voor mijn ouders de Huawei P10 Lite aangeschaft, een prima ding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59

Welkom op Tweakers :)
Hier staat je topic op de verkeerde plek, zou je hier een nieuw topic aan kunnen maken:
Mobile Aankoopadviesforum
Je krijgt daar een mooie template voor geschoteld, als je die invult en aanvult kunnen we je beter helpen.

Denk ook aan hoeveel geheugen je wilt, hoe groot je scherm /toestel moet/mag zijn etc.

Strava

Dit topic is gesloten.