Hallo. Sind vanmorgen gaat mijn accu van galaxy note 4 snel leeg en phone blijft ook warm. Accu is onlangs al vervangen. Als ik kijk bij accu verbruik dan staat er dat media veel verbuikt. Beeldscherm is bijvoorbeeld vandaag 7 procent maar media (groen icoontje) wel 32 procent. Heb al veel geprobeerd maar niks lukt. Ook als phone op vliegtuig modus staat blijft alles hetzelfde. Hoop dat iemand hier oplossing voor heeft.
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 13-10-2017 09:12)
Waarschijnlijk staat er ergens een beschadigd bestand waar de media-scanner op blijft hangen. Blijft altijd lastig om uit te zoeken welk bestand het precies is. Als je een SD-kaart erin hebt zitten, probeer dan eens zonder deze je telefoon opnieuw op te starten. Als dat niet helpt is het eenvoudigste de telefoon helemaal te wissen.
Alle reacties
Waarschijnlijk staat er ergens een beschadigd bestand waar de media-scanner op blijft hangen. Blijft altijd lastig om uit te zoeken welk bestand het precies is. Als je een SD-kaart erin hebt zitten, probeer dan eens zonder deze je telefoon opnieuw op te starten. Als dat niet helpt is het eenvoudigste de telefoon helemaal te wissen.
Heb sd card losgekoppeld en phone is gelijk weer koel. Kan idd foute bestandje zijn want gister liep de camera vast en moest ik phone herstarten. Volgende week ff laatste vakantie fotos backuppen van nu omdat ik nu in het buitenland ben. Zodra ik weer fotos ga maken koppen ik de card wel weer ff. Bedankt voor je antwoord.
@Verwijderd momenteel is je openingspost een beetje aan de karige kant, want 'Heb al veel geprobeerd maar niks lukt.' kunnen we helaas niet zoveel mee. Je probleem is al opgelost, dus je kan het hier nu bij laten. Maar lees voor een volgend topic even Het algemeen beleid #quickstart door.