Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Budget 4K tv.
Wat is je budget?
rond de 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken via Ziggo. Netflix via chromecast (heb nu een chromecast 2, maar zal dan een ultra moeten kopen ooit) Ik heb ook een HP desktop mediacenter die waarschijnlijk 4K af kan spelen.
Eventueel via de ingebouwde netflix smart-tv applicatie.
Ik wil dus gewoon 4K kijken maar ben geen 4K downloader oid.
Smart-TV functie is niet perse noodzakelijk als ik 4K via de chromecast kan streamen. Ik merk bij m'n vrienden dat ze de smart functies eigenlijk nooit gebruiken. (muv netflix)
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn vrienden hebben beide een Samsung full HD en qua design en beeld vind ik dit wel mooie toestellen. Ik ben verder niet merkgebonden maar heb wel een goed gevoel bij Samsung. Verder heeft mijn pa een klein Salora tv'tje voor in de caravan en tja dat ding doet wat hij moet doen
Vanwege mijn budget:
Salora 55uhl2500 +- 525
+ goedkoop
- Geen smart functies
Salora 55uhs3500 +- 560
+ wel smart functies
Proline L5579UHDLED +- 549
Philips 55PUS6101 - 566
Philips 55PFK 5500 - 548
Philips 55PUS6201 - 608
LG 55LF652V - 595
Een categorie hoger zit vaak alweer rond de 650/700
Een goede uitblinker van 650 kan misschien ook nog wel als hij meerwaarde bied tegenover de eerder genoemde modellen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Sommige modellen hebben HDR, wat is dit precies en is dit verwaarloosbaar?
Ik zou graag een aantal VVV bonnen willen gebruiken icm de aankoop (als je meerdere bonnen tegelijk kan gebruiken)
Het liefst wil ik een 55 inch maar mocht er nou een 48 inch model zijn die vele malen beter is en in het budget ligt heb ik daar ook wel interesse in.
Achteraf gaat mijn voorkeur toch een klein beetje uit naar een merk tv
Ik game er niet op kijk voornamelijk films/series/tv
3d vind ik niet relevant
Ik ga zodra ik thuis ben de modellen even linken en voorzien van meer informatie.
Ik zoek een?
Budget 4K tv.
Wat is je budget?
rond de 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken via Ziggo. Netflix via chromecast (heb nu een chromecast 2, maar zal dan een ultra moeten kopen ooit) Ik heb ook een HP desktop mediacenter die waarschijnlijk 4K af kan spelen.
Eventueel via de ingebouwde netflix smart-tv applicatie.
Ik wil dus gewoon 4K kijken maar ben geen 4K downloader oid.
Smart-TV functie is niet perse noodzakelijk als ik 4K via de chromecast kan streamen. Ik merk bij m'n vrienden dat ze de smart functies eigenlijk nooit gebruiken. (muv netflix)
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn vrienden hebben beide een Samsung full HD en qua design en beeld vind ik dit wel mooie toestellen. Ik ben verder niet merkgebonden maar heb wel een goed gevoel bij Samsung. Verder heeft mijn pa een klein Salora tv'tje voor in de caravan en tja dat ding doet wat hij moet doen
Vanwege mijn budget:
Salora 55uhl2500 +- 525
+ goedkoop
- Geen smart functies
Salora 55uhs3500 +- 560
+ wel smart functies
Proline L5579UHDLED +- 549
Philips 55PUS6101 - 566
Philips 55PFK 5500 - 548
Philips 55PUS6201 - 608
LG 55LF652V - 595
Een categorie hoger zit vaak alweer rond de 650/700
Een goede uitblinker van 650 kan misschien ook nog wel als hij meerwaarde bied tegenover de eerder genoemde modellen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Sommige modellen hebben HDR, wat is dit precies en is dit verwaarloosbaar?
Ik zou graag een aantal VVV bonnen willen gebruiken icm de aankoop (als je meerdere bonnen tegelijk kan gebruiken)
Het liefst wil ik een 55 inch maar mocht er nou een 48 inch model zijn die vele malen beter is en in het budget ligt heb ik daar ook wel interesse in.
Achteraf gaat mijn voorkeur toch een klein beetje uit naar een merk tv
Ik game er niet op kijk voornamelijk films/series/tv
3d vind ik niet relevant
Ik ga zodra ik thuis ben de modellen even linken en voorzien van meer informatie.