Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn huidige systeem. Tijdens het spelen van games (95% Rocket League) merk ik dat ik niet goed meer vooruit kan. Zelfs met lage settings heb ik vaak last van FPS-drops en ik verwacht dat dit aan mijn videokaart ligt.
Ik zoek een?
Ik denk dan dus ook dat ik toe ben aan een nieuwe GPU, ik durf echter geen uitspraken te doen over een eventuele bottleneck van mijn CPU en/of Moederbord.
Wat is je budget?
Ik heb niet perse een specifiek budget, mocht een upgrade van GPU voldoende zijn vind ik dit +-€400 wel waard. Mocht een nieuwe CPU en MB nodig zijn zou ik zo veel mogelijk componenten willen meenemen. Het totaalbudget daarvooor zit rond de €1000
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een AMD systeem, mocht het er uit komen dat ik een grote upgrade moet doen zou ik graag overstappen naar intel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
Wat ik eigenlijk graag wil weten is wat de impact is wanneer ik mijn huidige videokaart vervang door bijvoorbeeld een GTX 1070 8g
Zal dit er voor zorgen dat de presaties in game zullen verbeteren of is bv mijn CPU een bottleneck?
Ik zoek een?
Ik denk dan dus ook dat ik toe ben aan een nieuwe GPU, ik durf echter geen uitspraken te doen over een eventuele bottleneck van mijn CPU en/of Moederbord.
Wat is je budget?
Ik heb niet perse een specifiek budget, mocht een upgrade van GPU voldoende zijn vind ik dit +-€400 wel waard. Mocht een nieuwe CPU en MB nodig zijn zou ik zo veel mogelijk componenten willen meenemen. Het totaalbudget daarvooor zit rond de €1000
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een AMD systeem, mocht het er uit komen dat ik een grote upgrade moet doen zou ik graag overstappen naar intel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 71,- | € 71,- |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 71,39 | € 71,39 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 47,95 | € 47,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 320,74 | |
Wat ik eigenlijk graag wil weten is wat de impact is wanneer ik mijn huidige videokaart vervang door bijvoorbeeld een GTX 1070 8g
Zal dit er voor zorgen dat de presaties in game zullen verbeteren of is bv mijn CPU een bottleneck?