Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yooo Kerol
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-02-2021
Afgelopen zomer in juli had ik een nieuwe laptop gekocht, namelijk deze:
https://tweakers.net/pricewatch/646907/dell-vostro-3568-3568-70kx3/specificaties/
In de pricewatch was deze toen zo tussen de 500-530 euro ongeveer. Uiteraard besteld bij de goedkoopste winkel.

Nu 3 maanden later kijk ik zojuist voor de grap of dezelfde laptop nog te vinden is op die website om de prijs te vergelijken. Helaas niet meer beschikbaar, maar wel zie ik een zéér sterk vergelijkbare zo op het eerste oog, maar de website biedt helaas geen specificaties (heel vreemd). Dus ik copy/paste de exacte typenummer hier in de pricewatch en wat volgt is deze:
https://tweakers.net/pricewatch/756083/dell-vostro-3568-4n18x/specificaties/

Check it out. HOE is dit in werkelijk mogelijk??? Exact dezelfde laptop die ze een nieuw nummertje gegeven hebben. Werkelijk SCHAN-DA-LIG, echt van de zotte. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Dat gebeurd wel eens hè, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Wat is je punt precies? Dat commercie en marketing niet altijd de portemonnee van de klant als uitgangspunt hebben en je altijd zelf onderzoek moet doen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-10-2017 16:45 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Prijzen van hardware schommelen nog al eens.. wellicht heeft het daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:02
Simpel geval van vraag en aanbod. Zolang een consument die hogere prijs het waard vindt, kan Dell deze prijs makkelijk vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Als je in de prijshistorie kijkt dat zie je dat de tweede gelinkte laptop slecht 50 euro duurder is geweest. Dus het is niet eens schandalig. Waar gaat het over.

En verder kan het nog best zijn dat er intern iets heel kleins veranderd is. Iets wat je niet zo 1.2.3. op de specificatielijst ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57
Daarnaast heeft volgens de spec lijst, de jouwe geen bluetooth en geen 5GHZ WiFi. Heb je direct al twee verschillen te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yooo Kerol
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-02-2021
- Mijne heeft ook 5GHz WiFi en ook bluetooth, weet alleen niet of het 4.0 bluetooth is maarja dan nog.
- Prijsverschillen componenten? ... Aub zeg, echt niet zoveel.

Ja het is inderdaad puur een kwestie van vraag en aanbod, maar het blijft me verbazen dat bedrijven en resellers er op zo'n slinkse manier mee om gaan om de consument te *****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen idee wat je hiemee wilt bereiken. Prijzen veranderen nu eenmaal.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.