Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Ik heb gisteren 2 Mipow lampen gekocht via bol.com. De lampen doen het in principe wel, er komt meer dan genoeg licht vanaf, en ik heb het hele kleurenspectrum tot mijn beschikking, maar de android app Playbulb X die bij deze lampen hoort is een ander verhaal.

Hij crashed constant, ik moet elke keer als ik hem opstart opnieuw connectie maken met de lampen, en het overall design van de app vind ik eigenlijk heel erg ruk.

Weet er iemand of er misschien een andere app is die ook werkt met Mipow lampen? Zover ik kan zien zenden de lampen constant een bluetooth signaal uit. Ik heb ze gelinkt naar mijn pc, dus als er een software applicatie bestaat die er mee overweg kan dan wil ik die ook wel gebruiken.

Ik heb al in de android playstore gezocht, maar het enigste wat ik had gevonden waren chinese apps die om een boel machtigingen vragen die nergens voor nodig zijn, en die ik eigenlijk niet aan een chinees bedrijf wil geven.

[ Voor 6% gewijzigd door dunpealhunter op 12-10-2017 16:35 ]