Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Horeca telsysteem maken

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Vraag

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Hi,

Ik werk al jaar en dag in de horeca en werk nu voor 5 zaken. Wat me opvalt is dat tot de dag van vandaag veel horeca zaken hun kassa aan het eind van de dag nog met pen en papier opmaken. Nou is dit nog wel te doen als je 1 zaak hebt. Maar als je er meerdere hebt dan wordt het al een stuk omslachtiger. Nu heb ik een excel sheet gemaakt wat ik graag online zou willen kunnen invullen.

https://www.kasstaat.nl/kasstaat-tutorial/

Het idee moet lijken wat ze op deze website gebruiken.

Hetgeen wat er voor de boekhouder uit moet komen is een overzicht per dag met de datum als naam.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Specs

Alle reacties

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-11 16:30

Sweatleek

404: Member Not Found

Dusss.... je wilt dat mensen voor jou gratis een systeem gaan maken, waar hij vervolgen weer geld me kan verdien :p

Ik denk dat het probleem meer licht bij het bedrijf, dat ze geen geld willen uit geven aan tables of X . want een pen en papier is lekker goed koop. Ook ben ik het niet mee eens dat ze aan het einden van de dag alles met de hand gaan tellen. Meeste bedrijven hebben toch wel iets van een computer.

confused reality

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

David123 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:11:
Het idee moet lijken wat ze op deze website gebruiken.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Neem een abo op die site.

Kort samengevat. je hebt een Excel-bestand en je wilt iets wat lijkt op een bestaande site. Verder zie ik nog niet eens het begin van een uitwerking. Zet dat sheet online met O365 of Googlesheets of begin een bedrijf, huur een developer in, een technicus, een designer, een accountmanager en een salespersoon en benoem jezelf tot CEO. Moeilijker is het niet. :) Dit topic gaat daarom op slot.

[ Voor 7% gewijzigd door Lustucru op 12-10-2017 19:39 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.