Mijn vraag
Klant van me heeft een office 365 bedrijfsabonnement (business premium). Wanneer deze persoon een mail stuurt krijg je een bepaalde profielfoto te zien als ontvanger. Deze profielfoto is gelinkt aan de persoon, maar is niet voor extern gebruik zal ik zeggen. Deze zou dus moeten aangepast of gewist worden.
Echter als ik op de office.com inlog zie ik geen profielfoto staan.
Waar zit deze profielfoto ingesteld?
Foto wordt meegestuurd zowel als er via outlook gestuurd wordt als online via de browser.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Heb op office.com in de "my account" reeds gekeken, daar staat geen profielfoto ingesteld
- op de sharepoint gekeken, geen profielfoto ingesteld
- yammer gekeken, niets ingesteld als profielfoto
- lync/skype for business: geen profielfoto ingesteld
- delve: geen profielfoto
Ik weet niet meer waar kijken om dit te veranderen.
Persoon is beheerder, dus heeft alle rechten, verder in de firma zijn er geen beheerders meer die de foto erop zouden kunnen gezet hebben.
Wat zou ik nog over het hoofd gezien hebben? Heb me er al suf achter gezocht.
Klant van me heeft een office 365 bedrijfsabonnement (business premium). Wanneer deze persoon een mail stuurt krijg je een bepaalde profielfoto te zien als ontvanger. Deze profielfoto is gelinkt aan de persoon, maar is niet voor extern gebruik zal ik zeggen. Deze zou dus moeten aangepast of gewist worden.
Echter als ik op de office.com inlog zie ik geen profielfoto staan.
Waar zit deze profielfoto ingesteld?
Foto wordt meegestuurd zowel als er via outlook gestuurd wordt als online via de browser.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Heb op office.com in de "my account" reeds gekeken, daar staat geen profielfoto ingesteld
- op de sharepoint gekeken, geen profielfoto ingesteld
- yammer gekeken, niets ingesteld als profielfoto
- lync/skype for business: geen profielfoto ingesteld
- delve: geen profielfoto
Ik weet niet meer waar kijken om dit te veranderen.
Persoon is beheerder, dus heeft alle rechten, verder in de firma zijn er geen beheerders meer die de foto erop zouden kunnen gezet hebben.
Wat zou ik nog over het hoofd gezien hebben? Heb me er al suf achter gezocht.