Apps downloaden iPhone 6s doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul078
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-03 14:22
Hallo iedereen,

Sinds gister heb ik een iPhone 6s. Nu wil ik natuurlijk apps downloaden via de app store, alleen hij doet het niet goed. Als ik een app wil downloaden vraagt hij meestal niet om mijn ID. Dan blijft er zo'n grijs rondje draaien. Som vraagt hij na 2 a 3 minuten wel om mijn ID maar daarna blijft hij alsnog op dat rondje hangen. De app komt dan ook niet op mijn homescreen te staan. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart kan ik 1 of 2 apps downloaden en daarna gaat komt dit weer terug.

Kan iemand mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandshock
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03 16:37
Allereerst je iPhone updaten naar de laatste iOS versie. Dan eens kijken of je bij instellingen -> 'iTunes en App Stores' en kijken of je Apple ID is ingelogd. Je kan ook proberen deze eens uit en terug in te loggen. Is je icloud account degelijk geactiveerd? Geen ongelezen mails in je mailbox waar je nog moet bevestigen?
Ben je goed verbonden met je wifi netwerk?

[ Voor 19% gewijzigd door Grandshock op 12-10-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul078
bedankt voor je reactie @Grandshock Nu heb ik IOS 11.0.2 er op staan en volgens mij is net de 11.0.3 uit. die moet ik even installeren. dat kan ik alleen pas vanavond doen omdat ik geen wifi op mijn werk heb.... voorderest had ik al opnieuw ingelogd. Zoals ik weet heb ik alles goed geactiveerd. En thuis doet de wifi het ook gewoon goed, want ik kan wel gewoon op het internet enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:35
Wat bij mij vaak helpt: toestel uit en aanzetten. Dat apps niet willen updaten of installeren komt bij mij sinds iOS11 wat vaker voor, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het heeft niks te maken met 11.0.2 of 3. Als je ingelogd bent in iCloud (instellingen bovenaan) als je daar je ID ziet en ingelogd bent, kun je Apps instellen die geschikt zijn voor de 64-bit iOS11.

[ Voor 19% gewijzigd door Hackus op 12-10-2017 22:46 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul078
De 11.0.3 heb ik er gister opgezet. Het kan puur toeval zijn maar alles deed het dit keer wel :) @Grandshock @Hackus @vanaalten Maar bedankt voor jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stein03
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-04 11:09
stel dat dit nog eens voorkomt kan het idd een bug zijn log even uit met je iTunes daarna weer inloggen en als het goed is zou alles het weer moeten doen!
Pagina: 1