Verwijderen feedback SizzLorr

Pagina: 1
Acties:
  • 1.976 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05
Na het komen tot een deal is de communicatie ontspoord. SizzLorr is dusdanig ontevreden dat nog vóór aankomst van het product een negatieve review is geplaatsts (en aangifte, en melding bij fraude-databases...)

Edit: Als een mod een blik in onze laatste DM's kan werpen is direct duidelijk dat de feedback niet is gebaseerd op feiten.

[ Voor 19% gewijzigd door Cio op 12-10-2017 14:06 ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
Pakket is nu zeker aangekomen, maar krijg in DM het verzoek nooit meer contact op te nemen. Mijn mogelijkheden zijn daarmee echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik stel voor dat jullie dit eerst eens zelf onderling gaan uitpraten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-10 00:51
Lees de topic warning

[ Voor 158% gewijzigd door Microkid op 02-11-2017 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, je wil op pricewatch iets melden, je klikt verkeerd en ineens zie je je nick voorbij komen...

Ik had ooit tegen Cio gezegd dat ik mij absoluut nergens voor schaam en dat ik als puntje op paaltje komt screenshots van de hele DM online zou zetten zodat mensen zelf kunnen oordelen. Nou lees ik in de regels dat dat niet de bedoeling is, jammer want dat had mij een hoop moeite bespaard.

Ik vind het toch belangrijk om te melden dat ik absoluut onder geen enkele voorwaarde akkoord ga met een aanpassing, ik sta absoluut niet open voor bemiddeling! De feedback vertelt mijn kant van het verhaal exact, ik heb tegen Cio gezegd dat het hem vrij staat om een gelijksoortige feedback achter te laten op mijn profiel waarin hij zijn kant verteld. Ik vind het ook belangrijk om mijn kant hier toe te lichten om uit te leggen waarom ik geen bemiddeling wil en alles zo laat zoals het nu is.

Cio mag wel doen alsof het gaat om een simpele miscommunicatie, maar er was veel meer dan dat, dat weet hijzelf ook donders goed. Waar het misging is dat Cio zelf stil viel nadat ik het geld over had gemaakt. Toen ik vroeg om een statusupdate kreeg ik een zeer arrogant en kort berichtje. Ik ben zelf een keer slachtoffer geweest van een online oplichter en die persoon ging op exact dezelfde manier te werk. Cio zat constant te tarten en te plagen, onzin verhalen ophangen over waarom het niet lukte, kinderachtige machtsspelletjes spelen, zeggen dat ik toch niks tegen hem kan doen, zeggen dat hij een kapotte drive op kan sturen. Exact hetzelfde.

Toen ik tegen hem zei dat dit niet de manier is waarop mensen zaken doen met elkaar en dat hij het geld maar terug moest boeken vroeg hij op welke juridische basis hij dit zou moeten doen. Zoals in de feedback al staat beschreven was dit voor hem een excuus om nog eens de boel op te houden. Bij mij gingen alle rode lampjes branden en was het onderhand wel duidelijk dat ik te maken had met een oplichter. Ik ben geen clown die voor zijn eigen geld vermaak gaat verzorgen en ik was ook niet van plan om lang met hem bezig te zijn. Die 30 euro had ik in mijn hoofd al afgeschreven.

Uiteindelijk heeft hij zelf een toezegging gedaan dat hij de volgende dag na het werk het pakje op de post zou doen en de T&T code zou sturen. Ik heb hem toen een laatste kans gegund om over de boeg te komen en duidelijk gezegd dat ik morgen die code wilde en anders zou ik de volgende dag aangiften doen. Hij heeft om 17 uur mij een berichtje gestuurd om nogmaals te tarten maar heeft de code niet gestuurd.

Het feit dat er aangiften tegen hem is gedaan is totaal zijn eigen schuld, hij had het pakje wel opgestuurd maar dat niet tegen mij gezegd, terwijl er een duidelijke toezegging en een duidelijke deadline lag. Erger nog hij heeft die dag een berichtje gestuurd. Voor mij was het op dat moment compleet duidelijk en zoals gezegd heb ik de volgende dag aangiften gedaan en de feedback geplaatst.

Nadat ik dit alles had gedaan kwam Cio eerst heel zielig doen tegen mij. Dat zielig verhaal van hem klopt weer niks van. Als excuus zei hij dat hij geen contact met mij had opgenomen omdat hij "mij niet nog bozer wilde maken", maar hij had eerder op die dag nog wel een berichtje gestuurd om mij te tarten. Tja dan heb je weer te maken met een verhaal welke aan alle kanten rammelt!

Ik heb hem gezegd dat ik de feedback wilde aanpassen maar pas nadat ik het pakje in mijn handen had. Daarop flipte hij hem weer helemaal, weer die stemmingswisseling. Hij begon te dreigen met dat het laster is, natuurlijk bedoelt hij smaad en daar heb ik hem op gecalled. Toen dat niet werkte begon hij te dreigen met allerlei juridische bepalingen. Ik had daar geen zin in en heb de communicatie met hem afgesloten. Bij dat tweede bericht van hem moet eigenlijk staan: "Ik heb geprobeerd om te dreigen met allerlei onzin en daarop heeft hij mij verzocht om hem nooit meer te contacteren, want hij had daar geen zin in". Dat is de complete en totale waarheid.

Het is raar dat hij zaterdagochtend schrijf dat het pakje zeker is aangekomen terwijl hijzelf met de T&T code had kunnen zien dat het pakje bij het ophaalpunt lag. Ik was een weekend weg met maten en heb het pakje pas zondag middag opgehaald. Je kan natuurlijk zeggen dat hij misschien niet had gekeken, maar na al die onzin en halve waarheden van hem geloof ik daar niet in.

Het is ook raar dat hij het ontvangst van het pakje en mijn verzoek om geen contact met mij te zoeken gebruikt in 1 zin. Ik had donderdagnacht tegen hem gezegd dat hij geen contact met mij moest zoeken.

En het aller raarste, hij maakt deze thread aan, meldt dat niet even bij mij, gaat hier een beetje zielig doen, vangt hier geen vis en i.p.v. hij dan terug naar mij gaat om een rustig gesprek aan te gaan, gaat hij mij beetje bedreigen met allerlei juridische onzin... Om vervolgens hier terug te komen om te zeggen dat ik geen contact wil met hem... Weer zoiets wat aan alle kanten rammelt, weer zoiets wat vol zit met onzin en halve waarheden.

Bij ontvangst blijkt dat de schijf ook niet helemaal in orde is. Na zo'n ervaring ga je de schijf natuurlijk helemaal inspecteren (1 1/2 dag bad sector scan laten lopen zelfs) en dan kom je er achter dat de schijf smart waarschuwingen heeft terwijl in zijn advertentie staat dat hij helemaal ok is. Daarnaast had hij meerdere advertenties waarin screenshots van het smartrapport staat. Laat het nou net zijn dat dit de schijf is met waarschuwingen en waar dan ook geen rapport bij zit.... zucht!

Als hij z'n excuses had aangeboden en misschien een goedmakertje had geregeld dan was ik nog wel bereid geweest om het een en andere te doen, maar alles bij elkaar samengevat met daarbij het feit dat hij hier achter mijn rug om een beetje halve waarheden aan het verkopen is ben ik niet meer bereid om ook maar iets te doen voor hem en wil ik dat hij ver uit mijn buurt blijft. Iemand die in staat is om dit soort dingen te doen, dat te gerechtvaardigden in zijn hoofd en dan ook nog eens halve waarheden gaat ophangen. Ik vind het echt een akelig ventje, ik griezel van hem en wil ook niks met hem te maken hebben! Die bemiddeling heeft wat mij betreft absoluut geen nut dus bespaar het me.

Ik sluit hiermee deze kwestie af, als Cio nog iets wil zeggen dan mag hij dat en daarna mag er wat mij betreft een slotje op.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
ik zie dat tomtom1234 ook aangifte zou doen in april. Ben je zijn rekeningnummer of naam niet tegengekomen op opgelichtopinternet ofzo?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
Dit had gewoon een normale deal kunnen zijn: vrijdagavond maak iemand geld over, maandagavond komt de bevestiging, dinsdag is er een track&trace en ergens aan het einde van de week verschijnt er feedback.

Heb ik bijgedragen aan de onvrede? Absoluut. Is het redelijk om mij op woensdag al, in het openbaar, te beschuldigen van een strafbaar feit? Denk het niet. We zijn dan nog geen 3 werkdagen verder.
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 03:13:
Ik vind het toch belangrijk om te melden dat ik absoluut onder geen enkele voorwaarde akkoord ga met een aanpassing, ik sta absoluut niet open voor bemiddeling!
...
Waar het misging is .. Ik ben zelf een keer slachtoffer geweest van een online oplichter en die persoon ging op exact dezelfde manier te werk
...
Bij mij gingen alle rode lampjes branden ..
Volgens mij ben ik de plaatsvervanger van iemand anders, iemand die je niet kan bereiken. Dat verklaart waarom ik al een oplichter was toen ik buiten verwerkingstijden van de bank geen update gaf over je overboeking, en er al feedback verscheen terwijl je wist dat de schijf er nog niet zou zijn.
Ik had donderdagnacht tegen hem gezegd dat hij geen contact met mij moest zoeken.
...
En het aller raarste, hij maakt deze thread aan, meldt dat niet even bij mij,
Inderdaad, erg raar allemaal.
(1 1/2 dag bad sector scan laten lopen zelfs) en dan kom je er achter dat de schijf smart waarschuwingen heeft terwijl in zijn advertentie staat dat hij helemaal ok is. Daarnaast had hij meerdere advertenties waarin screenshots van het smartrapport staat. Laat het nou net zijn dat dit de schijf is met waarschuwingen en waar dan ook geen rapport bij zit.... zucht!
Je weigerde al je feedback te heroverwegen, of überhaupt nog met me te communiceren, voordat je dit 'ontdekte'. Maar gelukkig heeft de ad wel een screenshot van de smart waarden: Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/va/2244419.png
Dat je na anderhalve dag constant gebruik errors krijgt kan je natuurlijk bij mij neerleggen, maar zoiets kan ik toch niet voorspellen? Had ik er bij moeten vertellen dat je 'm dat goed vast moet zetten en een beetje airflow moet geven?

Wat mij betreft: de feedback berust op onwaarheden en is geplaats zonder een product te hebben ontvangen, dat moet voldoende zijn om 'm te verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cio
Mandrake466 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:27:
ik zie dat tomtom1234 ook aangifte zou doen in april. Ben je zijn rekeningnummer of naam niet tegengekomen op opgelichtopinternet ofzo?
tomtom1234 heeft zelf 21x negatieve feedback ontvangen (o.a. door dit soort pogingen tot intimidatie) en probeerde de laptop nog geen maand later als 'goede staat' te verkopen. Zonder vermelding van de tekortkomingen die ik wel in mijn ad had staan. :F

Toendertijd dacht ik nog 'laat maar, iedereen die doorklikt ziet hoe het zit', maar het is me duidelijk dat dit soort onzin reputatieschade oplevert en ik er dus wel wat mee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cio schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:14:

Dat je na anderhalve dag constant gebruik errors krijgt kan je natuurlijk bij mij neerleggen, maar zoiets kan ik toch niet voorspellen? Had ik er bij moeten vertellen dat je 'm dat goed vast moet zetten en een beetje airflow moet geven?
1. HD Tune laat direct het SMART raport zien.

2. Speedfan SMART rapport is twee pagina's, zoals hier.

V&A aangeboden: WD Black SATA 6Gb/s WD5000BPKX, 500GB

Wie hou je voor de gek? @Microkid gooi er maar een slotje op, het is klaar hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 06:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cio
Dat is niet de volgorde waarin je dit beschrijft!

En zo gaat het steeds. Van mij eisen dat ik alvast handel naar informatie die ik nog niet heb (zoals geld wat binnen gaat komen), dan zelf alvast een conclusie trekken (oplichting!), daarna op zoek gaan naar legitimatie voor die conclusie (een dag niks horen) en vervolgens mij onder druk zetten om te voldoen aan dat beeld van de werkelijkheid (geld terug of aangifte).

Geleverde product is precies zoals beschreven in de advertentie en binnen een redelijke tijd (ondanks de ophef). Ik heb geen zin om slachtoffer te worden van andermans issues, heb er zelf genoeg.

Je struikelt over jezelf om mij zo snel mogelijk te beschuldigen van een strafbaar feit, na een eerdere ervaring hiermee. Maar ik ben geen NPC die je even kan gebruiken voor je traumaverwerking. Ik reageer geirriteerd op je aanpak en trigger blijkbaar iets, maar daarmee ben ik nog geen oplichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:46:
[...]

1. HD Tune laat direct het SMART raport zien.

2. Speedfan SMART rapport is twee pagina's, zoals hier.

V&A aangeboden: WD Black SATA 6Gb/s WD5000BPKX, 500GB
Is dat de advertentie waar het omgaat? In dat geval staat er duidelijk:
Ondanks mijn verpakkingsvaardigheid en de ervaring dat 'laptop'-schijven wel tegen een stootje kunnen, blijft verzenden voor eigen risico (en kosten).
En om iemand voor een harde schijf van twee tientjes helemaal zwart te maken, gaat dat niet wat ver?

Op deze manier is het gewoon onmogelijk om zaken te doen met tweakers zonder reputatie. Waar ik voorheen nog uitging van een nieuwe koper kan het nu dus ook iemand zijn die al problemen heeft gehad met andere tweakers, maar daarvan geen beoordeling op zijn of haar profiel heeft staan (waarmee ik dan zelf terug zou kunnen lezen of ik als potentiële verkoper de negatieve beoordeling gegrond acht).

Wat is het standpunt van Tweakers in dezen (@Microkid )? Sommige reviews wel laten staan en sommige niet? Waarom niet alles laten staan (tenzij er geen transactie heeft plaatsgevonden) zodat potentiële kopers en verkopers het zelf terug kunnen lezen? In het geval van deze review een linkje naar dit topic, dan kan iedereen denk ik zelf wel beoordelen of hij of zij al dan niet zaken wil doen met de tweakers in kwestie.

Misschien zelfs een idee om door tweaker X geplaatste beoordelingen ook op zijn / haar eigen profiel te linken? Dan kan je nog beter zien wat, if any, de tweaker op V&A allemaal uitgespookt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:34:
Is dat de advertentie waar het omgaat? In dat geval staat er duidelijk:
Lees eerst even en zoek die twee melding eens op. Dat zijn geen melding die zomaar erin komen, ook niet na 1 1/2 dag, daarom is wat hij zegt weer onzin. Calibration retry error is dat kalibreren fout ging bij het aanzetten, dat zou betekenen dat ik hem 100x op een dag aan en uit moet zetten EN dat het kalibreren structureel fout ging. Temprature airflow is ook weer een gemiddelde waarde die over de tijd opbouwt, dat hij even warm is geweest krijg je die waarschuwing niet van. Hij heeft systematisch in een behuizing gezeten waar hij niet voldoende werd gekoeld. Die meldingen krijg je ook niet door transport of door klappen, die dingen zijn wat dat betreft best robuust hoor. Zolang de schijf maar niet aan staat, kan hij wel wat hebben. Calibration retry error is een teken van ouderdom, als hij het erbij had gezet dan had ik de schijf niet een gekocht. Als hij zegt 'smart ok' dan ga ik ervan uit dat alle waardes binnen de grenzen liggen.

Cio doet weer alsof het aan mij ligt en gaat weer agressief te werk, maar feit is dat deze meldingen erin zaten voor ik hem kreeg. Daarnaast gaat het over veel meer dan alleen dat. Als Cio het oh zo erg vindt dat mensen hem niet meer te gemoed willen komen dan had hij maar niet zo raar moeten doen, zelfde gedrag wat hij nu weer vertoont en waar andere ook al problemen mee hadden.

https://tweakers.net/aanbod/rating/4851/
https://tweakers.net/aanbod/rating/4852/

Hij zal wel weer een leuk riedeltje hebben waarom het niet aan hem lag, maar dat excuus houdt ergens op.

Er word alweer allerlei onzin aangehaald, er word alweer gedreigd met onzin, dat is bijna een maand geleden ook al gebeurd en ik wacht nog steeds. Cio zegt dat hij er werk van gaat maken, maar uiteindelijk is het een gevalletje blaffende honden bijten niet. Als hij een maand geleden was gestopt met dat blaffen en zich had gemeld met een fatsoenlijk verhaal dan waren we er misschien nog wel uitgekomen, hier heb ik niks aan en ga er daarom ook niks mee doen. Volgens mij denkt hij dat dit een wedstrijdje ver pissen is ofzo. Diegene die de raarste argumenten kan bedenken, die wint.
Misschien zelfs een idee om door tweaker X geplaatste beoordelingen ook op zijn / haar eigen profiel te linken? Dan kan je nog beter zien wat, if any, de tweaker op V&A allemaal uitgespookt heeft.
Het staat hem nog steeds vrij om een feedback bij mij achter te laten, ik hecht daar verder geen waarde aan maar hij kan op z'n minst ernaar verwijzen en zeggen dat dat zijn verhaal is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb je hem wel de kans gegeven iets te doen? In de op heeft hij het over aangifte, melding op fraudesites. Wat heb je geprobeerd met hem op te lossen voordat je die aangifte gedaan hebt?

Je komt in je posts super aggresief over, als ik de verkoper was geweest had ik het contact ook stopgezet. Terwijl als je rustig blijft er wel mogelijkheid tot dialoog is, dan ben je als verkoper ook eerder geneigd om eventuele problemen op te lossen.

Let er trouwens op dat valse aangifte en smaad strafbaar zijn. Pas dus op met het doen van valse aangifte en mogelijk smadelijke uitspraken, of posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:30:
[...]

Heb je hem wel de kans gegeven iets te doen? In de op heeft hij het over aangifte, melding op fraudesites. Wat heb je geprobeerd met hem op te lossen voordat je die aangifte gedaan hebt?
Lees het verhaal gewoon even na.
Je komt in je posts super aggresief over, als ik de verkoper was geweest had ik het contact ook stopgezet. Terwijl als je rustig blijft er wel mogelijkheid tot dialoog is, dan ben je als verkoper ook eerder geneigd om eventuele problemen op te lossen.
Dan ga je als verkoper toch het geld terug boeken? Lees het eens na.

Zeggen dat je reputatieschade hebt, dreigen met allerlei onzin en eisen dat ik iets aanpas, dat is geen dialoog.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Goed. Even kort samengevat:

- vrijdagavond 6/10 is het geld overgemaakt
- maandag 9/10 is het geld binnen (op zich een vreemd, want overschrijvingen zijn tegenwoordig binnen 24 uur afgerond, dus had het zaterdag al bijgeschreven moeten staan)
- woensdag 12 is het pakje op de bus gegaan (waarom niet dinsdag?)

Er is afgesproken dat het op de post zou gaan zodra het geld er was. Met een betaling op vrijdag had het geld er in het weekend moeten zijn, dus had het pakje makkelijk op maandag op de post gekund. Het werd woensdag. Ok, kan gebeuren. Maar om daar zou zo'n hele rel over te maken en iemand te beschuldigen van fraude en oplichting en zelfs aangifte doen is wellicht nogal overdone. SizzLorr maakt van een mug een olifant, of beter: mammoet. Daarbij vergeet hij dat hij blijkbaar verwachtingen heeft die hij niet uitspreekt of kenbaar maakt. Daar kan een tegenpartij dus nooit aan voldoen. Aan de andere kant treft Cio ook blaam, aangezien het niet duidelijk is waarom het geld er niet op zaterdag of zondag zou zijn, en waarom het pakje dan niet maandag al op de post gedaan was.

De review van SizzLorr gaat bij deze weg. Jullie mogen een nieuwe review schrijven als jullie afgekoeld zijn en een review gebaseerd op feiten en niet op emotie kunnen produceren.

[ Voor 96% gewijzigd door Microkid op 11-11-2017 15:40 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
Microkid schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:27:
Goed. Even kort samengevat:

- vrijdagavond 6/10 is het geld overgemaakt
- maandag 9/10 is het geld binnen (op zich een vreemd, want overschrijvingen zijn tegenwoordig binnen 24 uur afgerond, dus had het zaterdag al bijgeschreven moeten staan)
- woensdag 12 is het pakje op de bus gegaan (waarom niet dinsdag?)

...

Jullie mogen een nieuwe review schrijven als jullie afgekoeld zijn en een review gebaseerd op feiten en niet op emotie kunnen produceren.
Overschrijven naar een andere bank is toch alleen 'tijdens kantoortijden'? Als dat niet zo is, probeerde SizzLor mij de schijf te laten verzenden zonder te betalen met een gesoept plaatje... dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Verzenden twijfelde ik over vanwege de [s]eisen/dreigementen[/[s] ophef. Dit gaf ik ook direct aan via DM toen dat gebeurde.

Mij gaat een review schrijven/score bepalen zonder emotie niet lukken en worden afgebrand in je eerste user review is een slechte binnenkomer, dus ik blijf er bij dat ik dat niet ga doen. Vind het ook niet zo gepast gezien mijn botte toon in de DM's.

Dank voor de moeite Microkid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37

Nope, overschrijvingen van bank tot bank gebeuren nog steeds niet in het weekend.
Bij overschrijvingen na 22:00 uur en bij overschrijvingen in het weekend is het geld de eerstvolgende werkdag overgeboekt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review van SizzLorr gaat bij deze weg. Jullie mogen een nieuwe review schrijven als jullie afgekoeld zijn en een review gebaseerd op feiten en niet op emotie kunnen produceren.
Leuk en aardig, maar dit veranderd helemaal niks aan mijn beeld wat ik heb over Cio en het veranderd nog steeds niks aan het feit dat het product niet voldoet aan de omschrijving. Ik ga de tekst weer terug plaatsen want dat is de waarheid. Dat heeft niks met boosheid, afkoelen of wat dan ook te maken, dat is hoe ik de zaken heb ervaren. Ik zal het hier nog eens herhalen, hij is een oplichter klaar.

Ik snap even ook niet waarom er nu ineens wordt bemiddeld, want ik had aan het begin gevraagd jullie konden bemiddelen en kreeg van Walter dit antwoord.
Dank voor je mail. Helaas kan ik je niet verder helpen. Tweakers is geen partij in jullie onderlinge overeenkomst. Dat staat ook uitdrukkelijk inde voorwaarden die bij V&A horen.

Bij een eventueel geschil zijn er een aantal dingen die je kan doen. We hebben ze hier op een rijtje gezet voor je. Mocht je het idee hebben dat je opgelicht bent, dan kun je hier het stappenplan vinden. Is er een geschil over feedback, dan kun je hier lezen wat je moet doen.

Hopend dat ik je voldoende heb geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net

Walter
Ik heb onderhand zelf dingen ondernomen en aangegeven dat ik via Tweakers geen bemiddeling wil en dan grijp je wel in... Ben je niet een beetje te laat? Had je op zn minst niet even contact op moeten nemen met mij en Cio? Misschien heb je wel contact gehad met Cio, maar niet met mij en dan ineens ingrijpen is echt niet netjes van je maat. Je mist de feiten dat hij zelf op maandag met mij contact op kon nemen (heeft hij niet gedaan) en bij navraag door mijzelf reageert hij arrogant en kort, dat is het punt waar het misging, klaar!

Tweede punt, deze schijf voldoet niet aan zijn omschrijving. Hij heeft duidelijk verzwegen dat er waarschuwingen in zitten en daar verander je nu ook niks aan. Verwijderen van de feedback is geen oplossingen.

Ik heb het doktersteam even een mail gestuurd, want wat hier gebeurd is buiten proporties.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Verder via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.