Azerty levertijd

Pagina: 1
Acties:
  • 2.223 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-09 20:05
Ik heb bij Azerty componenten besteld voor een PC. Echter laat de grafische kaart nogal op zich wachten. Deze stond bij bestellen (en nog steeds) op 10+ werkdagen. Na wat navragen blijkt dat het dus nog niet precies zeker is wanneer die geleverd kan worden.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit hebben gehad en hoelang zij uiteindelijk op het product hebben moeten wachten. Ik snap dat het per situatie verschilt, maar ik ben benieuwd of het over het algemeen een paar dagen, weken of maanden duurt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:25
Verschilt per product. Sommige dingen worden nooit geleverd en sommige heb je een dag later gewoon binnen. Daar is niks zinnigs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
10+ betekend eigenlijk gewoon dat ze het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Aapie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:43:
10+ betekend eigenlijk gewoon dat ze het niet weten.
Bij 10+ zou ik er niet op wachten en ergens anders bestellen. Of was het daar veel goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 18:36
Wat Maarten zegt, en Aapie. Maar om je direct uit je lijden te verlossen, veel videokaarten zijn momenteel slecht leverbaar in verband met alle miners! Geen idee of je dit gevolgd hebt, maar zoek een kaart die op voorraad is.

En om je vraag te beantwoorden, ik denk in dit geval dat het weken of maanden kan duren. De mininghype is nog steeds gaande.

[ Voor 22% gewijzigd door beunhaasbaas op 11-10-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
beunhaasbaas schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:44:
Wat Maarten zegt, en Aapie. Maar om je direct uit je lijden te verlossen, veel videokaarten zijn momenteel slecht leverbaar in verband met alle miners! Geen idee of je dit gevolgd hebt, maar zoek een kaart die op voorraad is.
Ik heb gekozen voor een GTX 1080 Ti. Ik dacht dat vooral de AMD kaarten voor miners aantrekkelijk waren en niet deze high-end kaarten? Bij andere winkels is die trouwens ook minder goed te krijgen of is die wel te krijgen maar bestel ik liever niet ivm de shopscore.
Medione1210 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:44:
[...]
Bij 10+ zou ik er niet op wachten en ergens anders bestellen. Of was het daar veel goedkoper?
Het is daar inderdaad het goedkoopste, zeker omdat ik alles in 1 keer bestel en op die manier dus ook korting heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Soms kan het erg lang duren. Het beste is vaak om gewoon even na te bellen en dan komen ze vaak zelf met goede alternatieven die ze wel op voorraad hebben liggen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
Onbekend schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:51:
Soms kan het erg lang duren. Het beste is vaak om gewoon even na te bellen en dan komen ze vaak zelf met goede alternatieven die ze wel op voorraad hebben liggen.
Dit is het lijstje van de 1080Ti wat betreft de levertijden:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d3e6c30758077f4d3636af95f07e8a4d.png

Het grootste deel dat nog beschikbaar is helaas duurder. Bijna alles is niet op voorraad :/

[ Voor 5% gewijzigd door Zen1581 op 11-10-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

10+ is "levertijd onbekend", maar ook bij "2-3 werkdagen" ben je er absoluut niet zeker van dat je je spullen binnen een week in huis hebt. :)

Eigenlijk alleen bij "Volgende werkdag in huis" *en* bij voldoende voorraad op dat moment heb je redelik zekerheid dat je je spullen snel hebt.

Overigens is Azerty hierin alleszins redelijk, mijn ervaring is dat ze goed meedenken over alternatieven, orders splitsen als je daar om vraagt (als je bijvoorbeeld een order hebt met componenten die niet noodzakelijk zijn, leveren ze alles dat ze hebben alvast uit), etc.

Maar helaas zit ik zelf ook alweer een week of 2 te wachten op een paar casefans die al sinds 25 september op "2-3 werkdagen" staan maar waarschijnlijk niet eerder dan volgende week of zelfs nog later binnen komen. Vervelend, maar in mijn geval niet onoverkomelijk. :) (Case fans zat, dit is voor de extra verlichting en koeling.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het vragen naar levertijden kan je het beste doen bij de webshop, in dit geval Azerty, daar heb je ons (en onze glazen bol) niet bij nodig. Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.