Een tijdje geleden begon het scherm van mijn Xiaomi Mi4 plotseling te flikkeren. Op een gegeven moment vernieuwde het scherm zich niet meer. Hij bleef dus hangen op een bepaald scherm en tegelijkertijd kon je nog bijvoorbeeld geluidjes horen van dingen die je aantikte. Als ik op de achterkant tikte deed hij het weer. Op een gegeven moment is het scherm helemaal uitgegaan en nooit meer aangegaan. Ik heb dus meteen een nieuw scherm besteld en telefoon opengemaakt, waar ik erachter kwam dat met het scherm zelf helemaal niks mis is maar dat de connector op het moederbord waar de flexkabel van het LCD scherm ingaat is afgebroken. Het afgebroken stukje heb ik ook niet kunnen vinden. Nu ga ik sowieso een nieuwe telefoon kopen maar ik zit er ook over na te denken om deze te laten maken en als reserve te bewaren, ook omdat er nog zoveel persoonlijke gegevens opstaan. Ik kan wel zo'n connectortje bestellen maar ik heb zelf niet de nodige soldeerervaring om het te doen. Heeft er iemand tips waar ik hiervoor terecht kan? Of iemand die hier ervaring mee heeft en tegen vergoeding wil repareren?