meer dan een maand wachten op een aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die langer als een maand moeten wachten op een verbinding te krijgen ? Normaal zou de verbinding er moeten geweest zijn op 4 september, maar sinds die wordt er zogezegd telkens een installatiemonteur gestuurd die je nooit te zien krijgt.
Net weer, zou normaal vandaag tussen 15 en 17 uur moeten gekomen hebben, maar niet gezien.
Je belt dan naar de service, en krijgt na een 15 minuten in de wacht te staan het antwoord dat ze me morgen gaan opbellen voor een oplossing. Maar dit is nu al enkele malen zo. Vorige week net hetzelfde. Ik wordt dat kotsbeu
Ze hebben me wel een dongel gegeven met 20GB op, maar omdat ik in een bosrijke omgeving zit werkt de HD verbinding voor de tv hier niet mee. Dus enkel internet al gedurende een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Ik neem aan dat je hier te maken hebt met een AIO pakket welke een provider moet aansluiten? Het lijkt op KPN gezien de tag? Als dit je ervaring is, is een andere provider een optie

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:49
Het lijkt me toch dat hier meer speelt. Zou er dan zo'n tekort aan installatiemonteurs zijn dat een dongle makkelijker te regelen is dan een monteur.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning