Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantco
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-05 19:02
Hallo,
Ik heb een Wolfgang AT-AS40W telefoon. De leverancier was een Nederlands bedrijf, maar is op 21-03-2017 failliet gegaan. De telefoons en batterijen werden in China gemaakt.
Dus ik denk zo, dat het mogelijk moet zijn de batterij van een ander merk, dan wel bij de fabrikant te kopen.
Maar hoe kom ik aan de betreffende gegevens?? En zijn de formaten van deze platte lithium-batterijen gestandaardiseerd?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37

Yucon

*broem*

Ja, deels, maar een foto van de betreffende batterij zou veel helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat heb je zelf al gevonden? Op Tweakers verwachten we meer inzet dan je nu getoond hebt. Zonder formaten, typenummers van de batterij enz. kunnen wij, en jij, helemaal niets.

Verder, gezien het meer om het techische aspect gaat, geef ik het topic een schop richting Android

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantco
Ik heb al heel wat zoekwerk gedaan. De afmetingen zijn 50 mm x 66 mm x 5 mm. De drie contactjes zitten aan de korte zijde.
Foto: https://1drv.ms/i/s!AtjtAE6fDIxWiACKtY1hGBIIqjqA

[ Voor 2% gewijzigd door Jantco op 12-10-2017 00:29 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit een accessoire betreft, schopje naar WAO en ik heb even je titel aangepast.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 12-10-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De fabrikant voor Wolfgang schijnt een chinees bedrijf te zijn, Amoi.

Even een mail richting hun met het type nummer van je wolfgang en vragen welke accu er in moet? Amoi accu's genoeg te vinden. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantco
Goed idee, BastiaanN. Ik kwam zo op het idee om aan de curator een mailtje te sturen met het verzoek om de nieuwe typenummers op de site van Wolfgang te (laten) plaatsen. Want bedrijven zijn er dankzij en vooral voor de maatschappij. Dat wordt helaas vaak vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37

Yucon

*broem*

Jantco schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:54:
Goed idee, BastiaanN. Ik kwam zo op het idee om aan de curator een mailtje te sturen met het verzoek om de nieuwe typenummers op de site van Wolfgang te (laten) plaatsen. Want bedrijven zijn er dankzij en vooral voor de maatschappij. Dat wordt helaas vaak vergeten.
Ik ben bang dat de curator er niet voor de maatschappij is..
Pagina: 1