Hallo allemaal,
Ik heb last van een rare storing met mijn Chromecast. Als ik deze installeer krijg ik de foutmelding dat deze wel met het netwerk verbinding maakt, maar geen internetverbinding heeft. Alle andere apparatuur (ipads, iphones, android phone) hebben wel gewoon internetverbinding.
Opbouw netwerk:
Ziggo Connect Box (bridge modus)
Asus AC87U router met 2.4 en 5 GHz gecombineerd tot 1 netwerk.
TP-link Archer C7 ingesteld als accesspoint (andere kanalen, zelfde SSID als van router)
Wat heb ik al geprobeerd na zoeken op internet:
Chromecast naar fabrieksinstellingen -> zelfde resultaat
Speciaal 2.4 GHz netwerk aangemaakt op Archer C7 -> zelfde resultaat.
Het rare is dat toen de Ziggo-modem nog niet in bridge stond en ik de Archer C7 rechtstreeks als accesspoint in had gesteld, de chromecast wel verbinding had met internet.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik heb last van een rare storing met mijn Chromecast. Als ik deze installeer krijg ik de foutmelding dat deze wel met het netwerk verbinding maakt, maar geen internetverbinding heeft. Alle andere apparatuur (ipads, iphones, android phone) hebben wel gewoon internetverbinding.
Opbouw netwerk:
Ziggo Connect Box (bridge modus)
Asus AC87U router met 2.4 en 5 GHz gecombineerd tot 1 netwerk.
TP-link Archer C7 ingesteld als accesspoint (andere kanalen, zelfde SSID als van router)
Wat heb ik al geprobeerd na zoeken op internet:
Chromecast naar fabrieksinstellingen -> zelfde resultaat
Speciaal 2.4 GHz netwerk aangemaakt op Archer C7 -> zelfde resultaat.
Het rare is dat toen de Ziggo-modem nog niet in bridge stond en ik de Archer C7 rechtstreeks als accesspoint in had gesteld, de chromecast wel verbinding had met internet.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?