Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 981731

Topicstarter
Hallo strijders!

Ik heb denk ik 10 jaar geleden, misschien iets langer of korter maakt ook niet uit... COD2 gekocht, wauw wat een leuk spel, maar ja nu heb ik een nieuwe game laptop met windows 10 erop joepie :D Is er eventueel ergens een download link die ik kan gebruiken om COD2 MULTIPLAYER te downloaden met mijn eigen activation key.. Heb de cd box met code en alles nog.. Anders moet ik em via steam opnieuw kopen en dat kost met weer 2 tientjes(zuinige aap hea) en HEY het leuke is!!!
Dat geld(t?) ook voor COD4 die heb ook in de kast liggen , tevens ook uit het jaar kruik mja wel voor betaald toen die goede ouwe tijd. Dus vind het zonde om ze beide weer opnieuw te kopen terwijl ik nog 2 codes heb liggen.. Kan iemand mij helpen?!

MVG, MEDE strijder 8)7

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je alles nog hebt liggen, dan installeer je ze toch vanaf de originele CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 08:19
TERW_DAN schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:46:
Dit, of torrenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 981731

Topicstarter
Heb geen CD ingang en sws zijn die spellen te oud voor de nieuwe windows(en) ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:51
Volgens mij kan je COD4 (adhv de serial) toevoegen aan je steam library en vervolgens downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-07 18:17

Schuim

Sup?

COD4 afgelopen jaar nog via lan gespeeld, meerdere windows 10 pc's.
Niemand met problemen.
En word nog vrolijk online gespeeld.

COD2 eigenlijk geen ervaring mee.

Heb je geen CD/dvd/blueray speler in je pc/laptop? Dan torrent je de boel toch gewoon even?
Dit is precies de reden waarom er .iso's geshared worden :+

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:35
Voor COD 2 ben je sowieso aangewezen op iets dat de key eraf haalt. De service die toen gebruikt werd om de keys te beveiligen bestaat niet meer. Of op Steam kopen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-07 13:03

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

COD 2 _/-\o_
Werkt gewoon op Windows 8.1 met DVD-speler.
Ik zou wel de nodige patches eropgooien.
Als het niet lukt kan je nog altijd single player COD2 spelen op Xbox 360 (spel kost volgens mij 10 euro)

[ Voor 68% gewijzigd door MedionAkoya op 15-10-2017 22:28 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Key redeemen in steam werkt in ieder geval niet. Dat heb ik voor CoD 1t/m 4 destijds geprobeerd.

Onder Windows 10 draait het prima allemaal want ik heb ze afgelopen weekend allemaal gekocht inclusief CoD United Offensive. Toen waren ze in de sale :P

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
CoD, CoD:UO en CoD2 een tijdje geleden gekocht via steam (wilde ze op steam hebben aangezien ik geen dvd drive meer heb) en die werken gewoon goed onder Windows 10.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07 11:17
Tijdje geleden hier ook topic over gestart. Probleem is dat Windows 10 de beveiliging op de originele COD2 CD's niet leuk vindt. Installeren lukt misschien nog wel maar Windows 10 zal de disc aanwezigheid beveiliging blokkeren zodat je effectief waarschijnlijk niet kunt spelen.

Inruilen bij Steam gaat niet werken. Dat kan ik je zowel vertellen.

De oplossing is eigenlijk vrij simpel en kost je niks. Het enige wat je nodig hebt is een no CD/DVD patch. Weliswaar illegaal maar daarna werkt het gewoon.

Eén opmerking nog, bij mij ging het om de singleplayer versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-07 09:11

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wie heeft er anno 2017 nou nog een optische drive? Ik heb er al een jaar of 8 geen meer, nog geen moment gemist.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07 11:17
Bart ® schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Wie heeft er anno 2017 nou nog een optische drive? Ik heb er al een jaar of 8 geen meer, nog geen moment gemist.
Voor dit onderwerp dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ISO downloaden en inladen of op usb-stick zetten.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je hebt eigenlijk een aantal opties:
Je kunt eerst proberen de key zelf te verzilveren op Steam, soms werkt dat al.
Werkt dat niet en je hebt de kassabon nog, dan kun je een support ticket inschieten op https://help.steampowered.com/en/. Je moet dan een kopie van de bon en de licentie code meegeven in het ticket. De CD's moet je geloof ik onbruikbaar maken waarna zij de game alsnog activeren voor jou.
be3a18 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:36:
Tijdje geleden hier ook topic over gestart. Probleem is dat Windows 10 de beveiliging op de originele COD2 CD's niet leuk vindt. Installeren lukt misschien nog wel maar Windows 10 zal de disc aanwezigheid beveiliging blokkeren zodat je effectief waarschijnlijk niet kunt spelen.
Installeren is in principe voldoende. De TS heeft immers een key en kan dus met een crack dan eventueel af. ;)
Inruilen bij Steam gaat niet werken. Dat kan ik je zowel vertellen.
Onzin. Je kunt gewoon contact opnemen met support om de game alsnog te laten activeren voor jouw account, er zitten wel wat haken en ogen aan, maar men doet dit echt wel, zolang je aan de voorwaarden voldoet.

Zo heb ik ooit een ticket ingeschoten om een of andere Valve-box (met Blue Shift, Counter-Strike en nog wat mods/games) te activeren op mijn Steam, maar deden ze alleen mits ik een bon had, die ik helaas niet meer had en foto's van de CD's (vier stuks) en de keys alleen niet afdoende waren.

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 15-10-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[...]

Ik.
Gebruik 'm amper, maar heb d'r nog wel eentje rondslingeren, juist voor dit soort gevallen.

Hij zit inderdaad niet in m'n computer ingebouwd ofzo, maar even los eraan hangen met een SATAplugje is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

923789

Anoniem: 981731 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:45:
... Anders moet ik em via steam opnieuw kopen en dat kost met weer 2 tientjes(zuinige aap hea)...
Je kan ook de Winter Sale afwachten, duurt nog iets van twee maanden en dan zijn de meeste titels zo'n 50 tot 75 procent goedkoper . . . ;)
* steekt vingertje op *

Ikke !! Samen nog met een 3,5 inch floppy drive !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
CH4OS schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:33:
Je hebt eigenlijk een aantal opties:
Je kunt eerst proberen de key zelf te verzilveren op Steam, soms werkt dat al.
Werkt dat niet en je hebt de kassabon nog, dan kun je een support ticket inschieten op https://help.steampowered.com/en/. Je moet dan een kopie van de bon en de licentie code meegeven in het ticket. De CD's moet je geloof ik onbruikbaar maken waarna zij de game alsnog activeren voor jou.
[...]
Installeren is in principe voldoende. De TS heeft immers een key en kan dus met een crack dan eventueel af. ;)
[...]
Onzin. Je kunt gewoon contact opnemen met support om de game alsnog te laten activeren voor jouw account, er zitten wel wat haken en ogen aan, maar men doet dit echt wel, zolang je aan de voorwaarden voldoet.

Zo heb ik ooit een ticket ingeschoten om een of andere Valve-box (met Blue Shift, Counter-Strike en nog wat mods/games) te activeren op mijn Steam, maar deden ze alleen mits ik een bon had, die ik helaas niet meer had en foto's van de CD's (vier stuks) en de keys alleen niet afdoende waren.
Ja, klein verschil dat die "valve box" ook door Valve is uitgegeven en niet door Activision.
De juiste partij om een support ticket bij te raisen is Activision in dat geval. Misschien kunnen zij je van een Steam-code voorzien in ruil voor bewijs dat je er ook echt voor betaald hebt (key code + kassa bon)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tokkes schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:39:
Ja, klein verschil dat die "valve box" ook door Valve is uitgegeven en niet door Activision.
De juiste partij om een support ticket bij te raisen is Activision in dat geval. Misschien kunnen zij je van een Steam-code voorzien in ruil voor bewijs dat je er ook echt voor betaald hebt (key code + kassa bon)
Steam / Valve doet dat voor alle games die in hun store beschikbaar is, zover ik weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verplaatst naar SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zoals eerder aangegeven is het in ieder geval t/m CoD4 niet mogelijk een CD key direct in Steam te activeren in de library. Of dit via support werkt weet ik niet.

Steam sales zijn altijd zeer karig m.b.t. Call of Duty titels, ik zou eerder hier kijken en kijken of er een steamkey bij zit. https://isthereanydeal.com/ Zoals deze: https://isthereanydeal.co...?plain=callofdutywarchest

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-07 13:03

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

[...]

Ik, ik gebruik het voor games die reeds op CD en DVD had aangeschaft. Ik ga niet alle games opnieuw in digitale vorm aanschaffen.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MedionAkoya schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

Ik, ik gebruik het voor games die reeds op CD en DVD had aangeschaft. Ik ga niet alle games opnieuw in digitale vorm aanschaffen.
Bart ® schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

ISO downloaden en inladen of op usb-stick zetten.

Cunning linguist.

Pagina: 1