Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf laptop cursus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop die ik kan gebruiken voor de cursussen Adobe InDesign, Adobe Illustrator en Adobe Photoshop. Na deze cursussen zou ik mijn laptop graag gaan gebruiken voor Autocat en dergelijke producten.

Via dtp (cursus aanbieder) kreeg ik het volgende wensen lijstje:
Intel® Pentium 4- of AMD Athlon® 64-processor
Microsoft Windows 7 met Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10
2 GB RAM (8 GB aanbevolen)
2,6 GB beschikbare ruimte op de vaste schijf voor de installatie; tijdens de installatie is meer vrije schijfruimte vereist (installatie op verwisselbare flashapparaten is niet mogelijk)
Monitor met een resolutie van 1024 x 768 (1280 x 800 aanbevolen) met 32-bits videokaart; ondersteuning voor HiDPI-beeldscherm
Internetverbinding en registratie zijn vereist voor verplichte softwareactivering, validering van het lidmaatschap en toegang tot online services.*

Het liefst zou ik voor een laptop gaan waar Windows op draait.
Tegelijkertijd mag de laptop redelijk betaalbaar zijn, dan gaat het om bedragen rond de €800,-

Wie kan mij hiermee helpen?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Intel® Pentium 4- of AMD Athlon® 64-processor? Wat is dit? Een cursus uit 2005?

Als je een basic laptop voor CC nodig hebt kom je met al deze modellen de komende 5 jaar wel een heel eind: categorie: Laptops

Stel dat je een laptop voor ±8 jaar nodig hebt, dan ga je snel richting de 1300 euro, deels voor betere specs, maar voornamelijk betere support en bouwkwaliteit (bijv. de duurdere Dells en Apple laptops).

• tspinoy
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04 11:17
Als je graag een aantal jaar dezelfde laptop wil houden moet je zeker zien dat er genoeg RAM is (8 of 16 GB) aangezien programma's de tendens hebben om meer een meer te gebruiken.

Qua processor kies je best een i5 of i7 en zorg er ook voor dat er genoeg schijfruimte is, want Windows wordt duidelijk trager als de opslagruimte voller raakt.

Verwijderd

@Verwijderd Lees dit even. Dan kunnen anderen jou zo goed mogelijk adviseren:

Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid