Ik ben op zoek naar een laptop die ik kan gebruiken voor de cursussen Adobe InDesign, Adobe Illustrator en Adobe Photoshop. Na deze cursussen zou ik mijn laptop graag gaan gebruiken voor Autocat en dergelijke producten.
Via dtp (cursus aanbieder) kreeg ik het volgende wensen lijstje:
Intel® Pentium 4- of AMD Athlon® 64-processor
Microsoft Windows 7 met Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10
2 GB RAM (8 GB aanbevolen)
2,6 GB beschikbare ruimte op de vaste schijf voor de installatie; tijdens de installatie is meer vrije schijfruimte vereist (installatie op verwisselbare flashapparaten is niet mogelijk)
Monitor met een resolutie van 1024 x 768 (1280 x 800 aanbevolen) met 32-bits videokaart; ondersteuning voor HiDPI-beeldscherm
Internetverbinding en registratie zijn vereist voor verplichte softwareactivering, validering van het lidmaatschap en toegang tot online services.*
Het liefst zou ik voor een laptop gaan waar Windows op draait.
Tegelijkertijd mag de laptop redelijk betaalbaar zijn, dan gaat het om bedragen rond de €800,-
Wie kan mij hiermee helpen?
Via dtp (cursus aanbieder) kreeg ik het volgende wensen lijstje:
Intel® Pentium 4- of AMD Athlon® 64-processor
Microsoft Windows 7 met Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10
2 GB RAM (8 GB aanbevolen)
2,6 GB beschikbare ruimte op de vaste schijf voor de installatie; tijdens de installatie is meer vrije schijfruimte vereist (installatie op verwisselbare flashapparaten is niet mogelijk)
Monitor met een resolutie van 1024 x 768 (1280 x 800 aanbevolen) met 32-bits videokaart; ondersteuning voor HiDPI-beeldscherm
Internetverbinding en registratie zijn vereist voor verplichte softwareactivering, validering van het lidmaatschap en toegang tot online services.*
Het liefst zou ik voor een laptop gaan waar Windows op draait.
Tegelijkertijd mag de laptop redelijk betaalbaar zijn, dan gaat het om bedragen rond de €800,-
Wie kan mij hiermee helpen?