Beste Tweakers,
Hierbij mijn eerste post. Ik wil graag een nieuwe game pc aanschaffen met een budget van ca. 700 euro. Ik ben een leek wat betreft onderdelen samenstellen. Wat ik wel kan is van elk onderdeel afzonderlijk Googlen of de onderdelen goed zijn, maar of deze onderdelen goed met elkaar samenwerken weet ik niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Denk aa bijv. Fifa 18. Ook veel fotos bewerken (Lightroom, Photoshop) en programmeren (Dreamweaver). Tevens een paar jaar vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs ca. 700 euro. Liefst minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord: Razer Lycosa
Muis: Razer Deathadder
Monitor: Philips 196V3L
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf wat bij elkaar gezet. Ik weet alleen niet of dit een goede samenstelling is of dat het goedkoper kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me werkelijk niets uit zolang het maar goed werkt voor een paar jaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwe games de komende paar jaar makkelijk kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een pc die nieuwe games goed kan draaien (grafisch mooi), en niet dat ik volgend jaar een nieuwe moet kopen, maar die een paar jaar meekan voor 600 of 700 euro. Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Edit: heb dit samengesteld op gamepc.nl en hier kost dit 724 euro.
Hierbij mijn eerste post. Ik wil graag een nieuwe game pc aanschaffen met een budget van ca. 700 euro. Ik ben een leek wat betreft onderdelen samenstellen. Wat ik wel kan is van elk onderdeel afzonderlijk Googlen of de onderdelen goed zijn, maar of deze onderdelen goed met elkaar samenwerken weet ik niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Denk aa bijv. Fifa 18. Ook veel fotos bewerken (Lightroom, Photoshop) en programmeren (Dreamweaver). Tevens een paar jaar vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs ca. 700 euro. Liefst minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord: Razer Lycosa
Muis: Razer Deathadder
Monitor: Philips 196V3L
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf wat bij elkaar gezet. Ik weet alleen niet of dit een goede samenstelling is of dat het goedkoper kan.
Behuizing: Sharkoon VG-5 Blauw |
Processor: Intel Pentium G4400 3,3GHz |
Koeling: Cooler Master Hyper 103 |
Moederbord: Asus Prime B250M-Plus |
Geheugen: Crucial 12GB DDR4-2133 |
Grafische kaart: NVIDIA GTX 1050 TI 4GB |
Harde schijf: 1000GB HDD SATA III |
Geluidskaart: standaard (3 audio pluggen) |
Internet: 1300 Mbps Asus WiFi USB stick |
Voeding: 400 Watt Cooler Master MasterWatt Lite |
Geheugenkaartlezer |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me werkelijk niets uit zolang het maar goed werkt voor een paar jaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwe games de komende paar jaar makkelijk kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een pc die nieuwe games goed kan draaien (grafisch mooi), en niet dat ik volgend jaar een nieuwe moet kopen, maar die een paar jaar meekan voor 600 of 700 euro. Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Edit: heb dit samengesteld op gamepc.nl en hier kost dit 724 euro.