Toon posts:

Gratis beltegoed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeimorgen,

Ik kreeg gisterochten een SMS van Libertel: "U krijgt binnen een paar uur Fl 40 beltegoed bijgescheven". Ik al helemaal blij, krijg ik twee uur later weer een SMS : Door een fout heeft U het foute SMS bericht ontvangen. Excuses voor het ongemak." lekker *** met peren dus.. Hebben nog meer mensen dit geweldeige SMS bericht ontvangen?

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
jammer maar helaas

Verwijderd

Volgens mij probeerde gewoon een vriend een grap uit te halen.

Verwijderd

Nou dat zou je wel merken denk ik, want dan staat het telefoonnummer erbij. Als het via internet is verstuurd via mtnsms of zo, dan zou de internetdienst erbij staan, dus het lijkt me dat dat wel doorzichtig is

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Noem het nou niet zo interessant :( Dacht ik effe wat beltegoed te scoren...

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Wees nog blij dat je bericht krijgt dat het een foutje was. Niet dat je een jaar zit te wachten op je 40 gulden extra beltegoed, die je toch niet kreeg.

Verwijderd

right... denk niet dat libertel dit naar je toe gaat zitten zenden...
zou even de afzender bellen ;-)

Verwijderd

Van welk nummer kwamen die SMSjes?

Verwijderd

Topicstarter
er stond geen nummer bij. het is zo'n operator message die je meteen ontvangt als je je telefoon aanzet. hij wordt ook niet opgeslagen. Ik heb het even nagevraagd en hij kwam wel degelijk van libertel.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 16:02 schreef FRaGMaN het volgende:
er stond geen nummer bij. het is zo'n operator message die je meteen ontvangt als je je telefoon aanzet. hij wordt ook niet opgeslagen. Ik heb het even nagevraagd en hij kwam wel degelijk van libertel.
Hmmm, ik heb ook libertel maar nix gehad... libertel vind ik steeds meer gaan zuigen, nu is kostenweergave ook al uitgeschakeld..

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 19:04 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb ook libertel maar nix gehad... libertel vind ik steeds meer gaan zuigen, nu is kostenweergave ook al uitgeschakeld..
Wat is dat kostenweergave? Of is dat alleen voor abo?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Euhm, je dacht toch niet dat je zomaar iets GRATIS kreeg van Libertel hè? :?

Hoewel, als je zo'n sms krijgt dan hoop je natuurlijk wel dat het echt is.. :)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 22:39 schreef AtHomer het volgende:
Wat is dat kostenweergave? Of is dat alleen voor abo?
Bij prepaid kon je via 555 de functie inschakelen, dat je na elk uitgaand gesprek een SMS kreeg waarin de kosten van dat laatste gesprek en je resterende beltegoed stonden.

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 23:03 schreef edwinv het volgende:

[..]

Bij prepaid kon je via 555 de functie inschakelen, dat je na elk uitgaand gesprek een SMS kreeg waarin de kosten van dat laatste gesprek en je resterende beltegoed stonden.
Da's waar ook. Nooit gemerkt dat het weg was (zoveel gebruik ik het dus :+ ). Nu moet je zelf bellen om het allemaal op te vragen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1