Tablet Lenovo Tab 4 Plus 8 (4GB / 64 GB) - te koop of niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzo2003
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01 18:18
Hallo,

Ik zoek een opvolger voor mijn Google Asus 2013 (v7). Ik wil geen discussie starten over de plussen en minnen maar mijn vraag is simpelweg of de al in februari 2017 (op Tweakers) aangekondigde

pricewatch: Lenovo Tab 4 Plus 8 4GB ram, 64GB opslag Zwart

in Nederland nu wel of niet leverbaar is? Ik kom alleen 3GB/16GB tegen.

Iemand die uitsluitsel weet?

Dank
Hans

:)

Beste antwoord (via Bonzo2003 op 12-10-2017 12:08)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Getuige de website (https://www3.lenovo.com/n...b-4-series/c/tab-4-series) lijken de 8 plus en de 10 plus met 64GB niet vrijgegeven. Ik denk dat het makkelijkste antwoord is om ze te bellen (+31 852085595) of via hun social media kanalen aan te spreken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Getuige de website (https://www3.lenovo.com/n...b-4-series/c/tab-4-series) lijken de 8 plus en de 10 plus met 64GB niet vrijgegeven. Ik denk dat het makkelijkste antwoord is om ze te bellen (+31 852085595) of via hun social media kanalen aan te spreken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haak even in op deze thread, kom net van de MediaMarkt, tijdje met de verkoper gesproken en die zegt eigenlijk dat er ook in hun systeem niets staat over een zwarte Tab4 Plus 8inch. Ik vind dit erg jammer. Heb een tijdje met de witte in mijn handen gestaan maar ben bang dat ik toch ga irriteren aan die witte randen rond het scherm dus maar niet gedaan.

Het is erg jammer dat Lenovo deze relatief gunstig geprijsde tablets niet in alle kleuren verkoopt.

Het is dus zowiezo een drama een redelijke tablet voor niet te veel geld te vinden.

edit: Het schijnt dus dat de zwarte 3gb/16gb gewoon bij de CoolBlue te vinden is. Besteld, krijg hem morgen in huis.

Mag ik vragen waarom jij niet voor de 16gb gaat? Staat bijna stock Android op, lijkt me sterk dat je de SD card niet als inwendig geheugen kunt gebruiken voor apps.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzo2003
Dank voor beide reacties!

Als er geen versie met groter geheugen beschikbaar zou zijn dan zou ik de 2 of 3/16 gb versie wel nemen maar groter ingebouwd geheugen heb ik toch liever dan via extern. Anyway, ik heb Lenovo sales net gebeld en ja hoor, in december komt volgens hen de 4/64 versie in de winkels. Wordt dus waarschijnlijk een end-of-the-year kersttijd verkoop. Een prijskaartje hadden ze nog niet.

Conclusie: ik wacht even af of dit moois inderdaad onze kant uitkomt.

Groeten,
Hans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit om winkels en levertijden gaat, geef ik het even een schopje naar TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Outerspace schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:16:
Getuige de website (https://www3.lenovo.com/n...b-4-series/c/tab-4-series) lijken de 8 plus en de 10 plus met 64GB niet vrijgegeven.
Dat klopt niet helemaal. De 10 Plus met 4 GB / 64 GB is gewoon te koop in Nederland. Ik heb er hier één liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzo2003
Dat is vreemd. Lenovo Sales heeft mij dus onzin verkocht? Waar en wanneer heb je die aangeschaft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

€285,- bij Saturn in Duitsland, gister zien liggen. of het in NL komt weet ik niet, Saturn is hier MM geworden...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Ik heb hem bij Wehkamp gekocht toen het net leverbaar was een paar maanden geleden.

De 10 Plus met 4 GB / 64 GB staat ook gewoon in de pricewatch als leverbaar bij een aantal Nederlandse shops:

pricewatch: Lenovo Tab 4 Plus 10 4GB ram, 64GB opslag Zwart

De 8 Plus inderdaad niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzo2003
Tja, maar het is dus precies de Tab 4 8 (!) Plus die ik wil hebben. Saturn Duitsland heeft 'm inderdaad, even afwachten of ie hier straks ook leverbaar is (en anders dan maar in Dld besteld).
Pagina: 1