Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:51

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
Ik zoek een?
2.0 HIFI geluid bij tv

Wat is je budget?
700 euro voor luidsprekers en een receiver/versterker

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Luidsprekers dienen als vervanging voor mijn tv luidsprekers. Ik ga ze dus gebruiken voor films en series,
maar ook voor spotify e.d.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen het moeten kiezen voor een losse stereo versterker en luidsprekers. Bijvoorbeeld een Onkyo tx-L20d icm met een setje Boston A25 speakers.
Of gaan voor een setje actieve speakers, bijvoorbeeld Dali Zensor 1 AX dan ben ik volgens mij in één keer klaar. Vereiste aan de receiver is ook dat deze compact is omdat hij anders niet in het tv meubel past.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is zo'n actieve speakerset een goed alternatief voor een losse receiver en twee luidsprekers? Ga ik ergens op inboeten?
Iemand nog tips voor een leuke actieve speakerset rond de 600-700 euro?
Deze Teufel heb ik ook gezien, erg gaaf, maar net een klein beetje boven budget: https://www.teufelaudio.n...ima-40-active-p16060.html. Aan de andere kant, als dit werkt zoals ik wil dan is het wel een heel erg vet setje volgens mij.
Een Sub is op dit moment nog geen vereiste, misschien in de toekomst.

[ Voor 3% gewijzigd door T-8one op 11-10-2017 11:52 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Actief setje zou ik niet doen. Niet uitbreidbaar, en niet prettig bedienen want vaak geen afstandsbediening.
Bovendien is er voor 700 euro best iets moois te krijgen :)

Doe jezelf een lol, kijk naar een slimline AV receiver en een paar leuke zuilluidsprekers (als je daar de ruimte voor hebt). Marantz heeft van die slimlines. pricewatch: Marantz NR1506 Zwart Hebben veel opties, doen ook prima stereo. Hpu je nog 300 over voor twee mooie zuilen of bookshelves. Niet veel, maar prima te doen. En uitbreidbaar mocht je dat willen :)
Met twee keer pricewatch: Klipsch R-24F (Zwart) ga je dan net iets over die 700 heen maar daar ga je heel lang plezier van hebben :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:51

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
hmmm, goeie tip. Ga ik zeker in de overweging meenemen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P