Harman Kardon HS 200 subwoofer bonkt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 981593

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik wil mijn subwoofer van de homecinemaset Harman Kardon HS200 aansluiten. Ik heb de subwoofer met een paarse kabel aangesloten op de home cinema speler. Als ik vervolgens de subwoofer aanzet volgen er alleen maar harde bonken. Weet iemand wat er aan de hand is? Heb ik hem verkeerd aangesloten of is dit het einde van mijn subwoofer?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Rick

Beste antwoord (via Anoniem: 981593 op 11-10-2017 12:39)

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:53
Het is een bekend probleem met de HKTS subwoofers. Het is te repareren door een paar onderdelen (condensatoren geloof ik) op de printplaat te vervangen, een handige kennis van mij heeft hem indertijd voor een paar euro aan materiaal kunnen reparen.

Als je er op Google naar zoekt is er wel een en ander te vinden, ik zou je graag verder de richting op helpen maar heb even weinig tijd helaas. Succes!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:53
Het is een bekend probleem met de HKTS subwoofers. Het is te repareren door een paar onderdelen (condensatoren geloof ik) op de printplaat te vervangen, een handige kennis van mij heeft hem indertijd voor een paar euro aan materiaal kunnen reparen.

Als je er op Google naar zoekt is er wel een en ander te vinden, ik zou je graag verder de richting op helpen maar heb even weinig tijd helaas. Succes!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 981593

Topicstarter
Bedankt voor je bericht!