Afstand en Advertenties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
Hoi,

Het was me al een paar keer opgevallen, maar dacht dat ik zelf iets verkeerd deed, maar heb er nu goed opgelet en denk dat er bij de vraag en aanbod advertenties een bugje zit in de afstand schuif:
Ik vul mijn postcode in (5046), zet dan de afstand op 30KM en selecteer ventilatoren (dit om maar een beperkte set te krijgen). Nu krijg ik in de straal van 30 KM geen ventilatoren, ok schuiven de afstand door naar 40 KM en ineens zien we ventilatoren op een afstand van 29 KM erbij komen.

Enige wat ik kan denken is dat de afstand iets meer is dan 29 km, dat naar boven wordt afgerond en de filter daarna filtert op alles wat onder de 30KM zit.

UPDATE
ik zie zelfs dat andere afstanden niet goed worden weergegeven. Andel (23KM) wordt bv bij 30 niet getoond, maar bij 40 wel,

[ Voor 9% gewijzigd door ge-flopt op 11-10-2017 11:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb dit probleem ook, althans het lijkt erop. Bij het sorteren op afstand zie ik verkeerde kilometers. Het lijkt alsof Amsterdam het vertrekpunt is, maar ik woon in de Achterhoek. Uitloggen heeft niet geholpen. Blijkbaar wordt er niet naar het adres in mijn profiel gekeken, maar op basis van provider oid?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad