Fortnite Battle Royale had tijdens piekmoment in totaal 525.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
@Koekiemonsterr
Spelers die Fortnite in bezit hebben, kunnen gratis van deze Battle Royal-modus gebruik maken
Bovenstaande zin is niet juist. De game is gratis te downloaden en je hoeft dus niet de game te kopen voordat je PVP kunt spelen. Je mist enkel het PVE element als je het niet koopt.

[ Voor 35% gewijzigd door YaaD op 11-10-2017 09:15 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thx, heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:28
@Koekiemonsterr
Wat was hier precies de nieuwswaarde van? Zoals ook in de comments al naar voren komt worden de nummers van Fifa en Destiny 2 bijvoorbeeld niet in een eigen bericht worden gezet.

De ruzie tussen PUBG en Epic is ook wel over al zijn ze niet elkaars beste vrienden, dus dat lijkt me ook geen aanleiding.

[ Voor 3% gewijzigd door MuddyMagical op 11-10-2017 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

MuddyMagical schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:47:
@Koekiemonsterr
Wat was hier precies de nieuwswaarde van? Zoals ook in de comments al naar voren komt worden de nummers van Fifa en Destiny 2 bijvoorbeeld niet in een eigen bericht worden gezet.

De ruzie tussen PUBG en Epic is ook wel over al zijn ze niet elkaars beste vrienden, dus dat lijkt me ook geen aanleiding.
In de comments heb ik opmerkingen/vragen over waarom er bij andere games zoals fifa geen berichten worden gewijd aan de aantallen even gemist, maar op zich legitieme vraag. Waarom nou juist deze game?

Allereerst omdat dit toch mogelijk een geduchte concurrent voor Pubg kan gaan worden, of dat misschien eigenlijk al is. Niet voor niets refereer ik aan pubg in de eerste alinea. Die ruzie waar je zelf al aan refereert geeft dat natuurlijk ook wel aan.

Ten tweede is dit wel een aantal dat vrij indrukwekkend is te noemen. Als een nieuwe modus pas een ruime week uit is en er zijn op een weekenddag op een bepaald moment al ruim 500 duizend mensen die het spel tegelijkertijd spelen, dan heeft dat wel enige nieuwswaarde.

Verder hebben we het hier over een populair 'opkomend' genre, en het gaat ook nog eens over een game die in feite nog slecht in een bètafase zit en toch al heel populair is.

Het zal niet het meest nieuwswaardige bericht van de dag worden, of zelfs van de ochtend, maar het leek me interessant genoeg om te brengen. Geloof dat het aantal comments en views tot zover dat ook wel lijken te bevestigen, voor zover je dat als maatstaf wil nemen.