Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo,

Voor m'n werk gebruik ik Office 365 voor agenda en e-mail. Voor de agenda functie wil ik graag Outlook for Mac gebruiken, voor e-mail Apple Mail. Dat doe ik nu al en dat werkt prima.

Ik wil graag e-mail kunnen uitschakelen binnen Outlook for Mac, het kost nu alleen maar onnodig veel ruimte. Weet iemand of dit kan, zo ja, hoe?

Thnx!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Je wilt het email deel van Outlook van je laptop halen? Want dat gaat niet lukken, het is 1 programma. Zijn er daarnaast geen policies en standaarden binnen het bedrijf over gebruik van software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email is zo'n beetje de core functionaliteit van Outlook dus ik kan me haast niet voorstellen dat die optie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
arvidbeheerder schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:12:
Je wilt het email deel van Outlook van je laptop halen? Want dat gaat niet lukken, het is 1 programma. Zijn er daarnaast geen policies en standaarden binnen het bedrijf over gebruik van software?
Ja idd, of uitzetten. Nee die policies zijn er niet ;).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Kan je niet gewoon .PST's uitzetten en online verbinding gebruiken?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
gast schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:21:
[...]

Ja idd, of uitzetten. Nee die policies zijn er niet ;).
Wat bedoel je dan met uitzetten? Wil je on Outlook alleen de agenda functie zien? Want dat gaat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Een nieuwe account maken in Outlook waar géén e-mail naar toe gestuurd gaat worden. Dan vanuit je bestaande (werk) account je agenda delen met die nieuwe account. Vervolgens verwijder je je werkaccount uit Outlook en de boel zou moeten werken.
Pagina: 1