Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinsmeets
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-01-2023
Hallo
Na een lange dag vandaag heb ik me samsung galaxy s7 op geladen in de auto
Je kent ze wel een stekkertje die bij de aanstekker aansluiting in moet,
Orignele samsung kabel gebruikt,

Nu is die helaas leeg en wil ik hem opladen met de orginele lader thuis
Nu krijg ik de melding vocht gedetecteerd of helemaal niks!
Iemand een oplossing hoe dit te maken is of word het een verhaal langs samsung gaan?
Want je kent het wel natuurlijk garantie is net een maand vervallen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@kevinsmeets Dit gedonder heb ik ook (gehad). Soms werkt het wel, maar vaak ook niet.
Inmiddels heb ik al een afspraak staan met The Phonehouse om het ding door te lichten, maar je raadt het al... Nu laadt hij wel op. 8)7

Ik heb overigens wel de laatste Android (security) update binnen gehengeld. Of het misschien een bugje was, die opeens verholpen is, weet ik niet. Maar ik houd mijn vingers gekruist.

Een paar tips:
- Zet je telefoon even een korte tijd uit, en weer aan
- Zet je telefoon uit, en ga voorzichtig met een tandenborstel de connector poetsen

Voor mij hielp dit niet, maar de eerste keer opladen sinds de nieuwe update doet wonderen, maar dat zegt nog niks, omdat het bij mij 80% van de 100% optrad. Maar het valt te proberen.
Ik heb ook mijn oude (trage) lader weggegooid. Misschien dat die een kink in de kabel had, waar het mee ontstond?

Houd wel een lijntje warm om de telefoon te laten controleren/repareren, een Samsung Servicecenter bij voorkeur. Kan zijn dat de connector stuk is?

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 19-10-2017 21:41 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een telefoon, dus schopje van TGA naar AND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik moet ook een nieuwe software update doen. Ik dacht misschien helpt dat maar ik kan die niet downloaden omdat me telefoon bijna leeg is, maar ik kan hem niet opladen door gedetecteerd vocht.