Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 981461

Topicstarter
Ik heb nog een oude smartphone liggen en zit mij af te vragen of ik die niet als scherm kan gebruiken voor een achteruit rij camera in mijn auto. Koop ik een goedkope Wi-Fi camera in China en bouw die in de auto, gekoppeld aan de achteruit rij verlichting. Het is de bedoeling dat de camera dan de beelden doorstuurt naar de smartphone.

Iemand ervaring mee?

Theo

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:36
Voor 30 euro heb je al een set (cam, scherm, kabels) bij aliexpress.. dus of je qua prijs, installatie gemak, werking, ... beter af bent bent jou idee.. ik vermoed van niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zonder hier verder ervaring mee te hebben lijkt het mij dat zo gauw je die camera inschakelt hij eerst even bezig is met connectie maken enzo, wat al gauw een paar seconden duurt. Bij een achteruitrijcamera wil je eigenlijk direct beeld hebben. Of je moet heb permanent aansluiten op de gewone verlichting. Maar blijft allemaal een beetje houtje touwtje als je het mij vraagt. Je kunt beter iets kopen wat ervoor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 15:17
Verkoop je telefoon voor €100, spaar €200 in vier weken, koop een 9 inch scherm op Aliexpress (200 euro)met Android (kan je meteen Netflix er ook op gooien), een achteruitrijcamera (€10) en laat het inbouwen (€60) of bouw het zelf in. Ik heb nog zo'n twee jaar oude 7 inch Windows CE navigatiescherm van Aliexpress met een camera.

[ Voor 10% gewijzigd door Tremio op 11-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Tremio schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:46:
Koop een 9 inch scherm op Aliexpress (200 euro)met Android (kan je meteen Netflix er ook op gooien), een achteruitrijcamera (€10) en laat het inbouwen (€60) of bouw het zelf in. Ik heb nog zo'n twee jaar oude 7 inch Windows CE navigatiescherm van Aliexpress met een camera.
Haha Netflix in je achteruitkijk camera.... >:)