geforce 2 dood! Krijg ik garantie??

Pagina: 1
Acties:

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Nu voel ik mij echt helemaal klote. Vorige week is één van de harde schijven van mijn raid0 systeempje eraan gegaan. :( (Mijn signature zegt veel mensen al genoeg denk ik)
Ik ben nu dus 90 aan data kwijt en ik moet dus ff doen zonder pc. :'(
Mijn pc heb ik ff helemaal open gemaakt, andere hd erin enz. Mijn zusje heeft bij het insteken van de crosslink, per ongeluk mijn geforce 2 eruit gedrukt terwijl de pc aan stond. :o Ik had het kaartje tijdelijk niet vastzitten met het schroefje.
Ik heb de pc meteen uitgezet en het kaartje erin gezet. Bij het opstarten geeft hij nu één lange piep gevolgde door drie korte.

Ik trek hieruit de conclusie dat mijn geforce 2 dood is. Ik heb hem ook al in een andere pc gedaan en ook deze gaf hetzelfde piepsignaal.

Ik heb nog garantie, maar ik ben bang dat ze me die niet gaan verlenen. Is mijn angst terecht????

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

Nee je kan echt wel een nieuwe eisen... er is zowieso geen zienbare schade, dus ze kunnen weinig zeiken als je in de garantieperiode terugkomt.

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Je weet toch nooit wat ze kunnen zien als ze hem doormeten!

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:24

scorpionv

This space for rent

Daar ziet een gemiddelde computerboer niets van hoor, zeker als je met een normaal verhaal komt.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 15:04

HurrI

No fear... I is here

zoals mijn oud-hollands moedertje altijd zei: nee heb je... ja kun je krijgen...

If it's just us, it seems like an awful waste of space

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 01:30 schreef irondog het volgende:
Je weet toch nooit wat ze kunnen zien als ze hem doormeten!
Nah je zeg je gewoon dat toen je je pc aanzette dat ding zat te piepen, je toen alle kaarten behalve vid. kaart eruit rukte en dat ie het toen nog deed. Toen ging je vid. kaart in andere pc testen en daar deed ie hetzelfde. Ga gewoon morgen terug, als je binnen je garantieperiode zit krijg je heus wel een nieuwe en anders ga je naar de consumentebond enzo :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

krijg je geen nieuwe van je ouders? Je zusje heeft het ding vernielt, niet jij :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Exact hetzelfde gehad met mn Asus V7700.
Ben teruggegaan naar Norrod Zwolle, en kreeg direct een nieuwe mee. >:)

Verwijderd

wat ik me afvraag is of die vid. kaart wel kadoek is, ik heb zoiets ook wel heel vaak meegemaakt, heb je hem heeeeeeeeeeeeeel goed aangedrukt en getest in een andere pc? zie je die contaktpunten niet meer? zo wel, verkeerd aangedrukt...

Verwijderd

Mijn Asus V7700 was ook niet goed.
Moest er 5 weken op wachten toen had ik een neiuwe... :) :) :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Waarom laat je anderen (de winkel) opdraaien dvoor jouw (zusje's :? ) fouten ????

Wees een bink en koop een nieuwe of laat je wat regelen door een van je ouders, als het echt je zusje was die dat deed...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 11:02 schreef psygho het volgende:
Waarom laat je anderen (de winkel) opdraaien dvoor jouw (zusje's :? ) fouten ????

Wees een bink en koop een nieuwe of laat je wat regelen door een van je ouders, als het echt je zusje was die dat deed...
Duh... sjesus man als je een nieuwe kan krijgen dan doe je dat toch... zo'n ding moet daar maar tegen kunnen hoor :P

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op dinsdag 10 juli 2001 11:10 schreef Courage het volgende:

[..]

Duh... sjesus man als je een nieuwe kan krijgen dan doe je dat toch... zo'n ding moet daar maar tegen kunnen hoor :P
idd. ze zijn toch hot-swappable? :D

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 14:25 schreef weareborg het volgende:

[..]

idd. ze zijn toch hot-swappable? :D
[spam]
Toen ik mijn videoplank swapte heb ik ook bijna me vingers gebrand, zo hot was'tie. >:)
[/spam]

FF serieus, een winkel stuurt zo'n kapotte kaart gewoon als RMA op naar de fabrikant en krijgt een nieuwe hoor, dus de winkelier naai je niet. En de fabrikant had zijn kaarten wel eens wat robuuster mogen maken in dit geval... Gewoon teruggaan. "Hai doetutniet muneer..."
Pagina: 1