Ik wil need for speed 5 installeren maar dan vraagt hij om een cd-key maar die bestaat er helemaal niet voor iemand enig iedee hoe dit komt ?
Helaas, ik heb mijn tip maar even verwijderd i.v.m. een waarschuwing.
Verwijderd
Dan heb je mazzelOp dinsdag 10 juli 2001 02:08 schreef -polle- het volgende:
Helaas, ik heb mijn tip maar even verwijderd i.v.m. een waarschuwing.
Pfff.Op dinsdag 10 juli 2001 02:12 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel
Hier is niks illigaals aan
|
|
V
Als je je boekje etc. niet meer kan vinden kan je misschien ff naar lokale bibliotheek of videotheek lopen, en daar ff de serial checken.
Uh.. Ik heb NFS5 retail en daar zit bij mij geen key op hoor!
Verwijderd
Nee, ik heb daar ook geen serial voor hoor. Dat doet 'ie automagisch. Op je CD staat wel een code... Probeer die anders ff.
Verwijderd
Bij mij ook geen key.....
iig niet bij de installatie want verder kwam ik ook niet, als ik het spel heb opgestart krijg ik een wit scherm... het achtergrondmuziekje hoor ik overigens nog wel
maar ja maakt me ook niet veel uit want ik heb hem bij een kameraad gespeeld en ik vond er geen zak aan...
iig niet bij de installatie want verder kwam ik ook niet, als ik het spel heb opgestart krijg ik een wit scherm... het achtergrondmuziekje hoor ik overigens nog wel
Tadaa... kopieerbeveiliging
Bij een originele CD gaat alles goed (vraagt niet om een key), bij een kopie dus wel...
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
daar zijn toch van die site voor......
Onder Windows 2000 krijg je geloof ik wel een vraag naar de cd-key, onder Windows 98 niet. Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar een vriend met W2000 had het wel en ik met W98 niet.
Pagina: 1