Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heey lezers,

welke kleur samsung kan ik het beste nemen ivm de vingerafdrukken op de acherkant, ik wil er namelijk 1 gaan kopen maar er geen hoesje omheen doen omdat dat naar mijn mening het uiterlijk verpest. vandaar dat ik een kleur zoek waar je het minste je vingerafdrukken op ziet.

ik hoor graag jullie mening

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 17:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Vingerafdrukken op je toestel hangt van veel andere dingen af dan de kleur: (met name) materiaal van het toestel, van nature vettigere handen, dat soort dingen.

Ik zou zeggen: hop, die fiets op, en probeer eens bij bijvoorbeeld een Media Markt waar ze toestellen uitgestald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Wel essentieel om te vermelden welk toestel je van plan bent aan te schaffen.

Ik heb zelf een zwarte s8, en op de voorkant hebben ze een aardige coating aangebracht, maar op de achterkant zijn ze die helaas vergeten ofzo (behalve op de camera, die blijft redelijk vetvrij).

Een zwarte s8 kan ik je dus afraden, met andere samsungs geen ervaring.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoe vaak kijk je naar de achterkant van je telefoon :?
Verder: op wit zie je volgens mij het minste, tenzij je hem vastpakt met vingers die onder de chocoldepasta zitten :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een Samsung Galaxy A5 (2017) in het zwart. De achterkant van deze telefoon is van glas. in dat geval raad ik zwart af. Je ziet erg veel vingerafdrukken. Mij lijkt wit de beste, of een andere lichte kleur zoals blauw.