nieuws: 'WhatsApp-activiteit is met eenvoudige extensie in kaart te brengen'
Ik mis in dit artikel informatie, of de gegeven informatie klopt niet.
Het artikel waar naar gelinkt wordt gaat er enkel over dat je kan volgen op welke momenten iemand online is en op welke momenten deze persoon offline is, meer niet. Het is al lang en breed bekend dat dit te volgen is, zoals ook meerdere keren in de comments wordt gezegd. Echter zeggen jullie dit:
Het artikel lijkt het allemaal wat sensationeler te maken dan het daadwerkelijk is. Of mis ik iets?
Ik mis in dit artikel informatie, of de gegeven informatie klopt niet.
Het artikel waar naar gelinkt wordt gaat er enkel over dat je kan volgen op welke momenten iemand online is en op welke momenten deze persoon offline is, meer niet. Het is al lang en breed bekend dat dit te volgen is, zoals ook meerdere keren in de comments wordt gezegd. Echter zeggen jullie dit:
Daar kan ik niks over vinden op de gelinkte pagina.Softwareontwerper Rob Heaton heeft een kwetsbaarheid in WhatsApp blootgelegd waarmee iemand via een eenvoudige extensie kan achterhalen wie met wie aan het chatten is.
Nee? Whatsapp weet niet wanneer je slaapt en wakker wordt, enkel wanneer je online of offline bent. Alleen als je weet dat iemand Whatsapp opstart zodra hij wakker wordt en als laatste app afsluit voo rhet slapen kan je dit zeggen.Zo is bijvoorbeeld te achterhalen wanneer een gebruiker slaapt en wakker wordt.
Ook hier kan ik in het 2e artikel niks over vinden.Eerder ontdekte een andere ontwikkelaar ook al dat het vrij eenvoudig is om informatie over iemands WhatsApp-contactpersonen te verkrijgen via de webinterface.
Het artikel lijkt het allemaal wat sensationeler te maken dan het daadwerkelijk is. Of mis ik iets?
[ Voor 0% gewijzigd door thefal op 10-10-2017 16:58 . Reden: /quote toegevoegd ]