Probleem met Paypal voor apple betalingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Hallo,

Ik ben al een poosje aan het klooien om extra iCloud opslag te kopen.
eerst was er een probleem met PayPal dat mijn bankrekening niet gekoppeld was, dat is nu opgelost.
saldo per maand is 0,99 cent, er staat 10 euro in mn PayPal wallet, en bankrekening is gekoppeld.
maar als ik nu via de App Store mijn betaalinfo wil wijzigen van Geen naar Paypal, moet ik inloggen met PayPal, maar daar wordt meteen gevraagd om een creditcard toe te voegen, ik heb geen CC en wil dit ook niet. Het zou nu toch gewoon moeten werken?

Kan ik dit redden zonder CC? het moet toch kunnen via de gekoppelde bankrekening of het saldo?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:48
Hoe oud is je PayPal-account? Mogelijk vertrouwt PayPal het niet omdat je account nog te nieuw is, aangezien je ook pas geleden een bankrekening hebt toegevoegd. In dat geval kunnen ze om een backup betaalmethode vragen, omdat ze bang zijn dat je bankrekening de betalingen mogelijk niet dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
MelvinW schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:43:
Hoe oud is je PayPal-account? Mogelijk vertrouwt PayPal het niet omdat je account nog te nieuw is, aangezien je ook pas geleden een bankrekening hebt toegevoegd. In dat geval kunnen ze om een backup betaalmethode vragen, omdat ze bang zijn dat je bankrekening de betalingen mogelijk niet dekt.
ik denk dat mijn account al wel 10 jaar oud is, en de koppeling met de bank was er al wel, maar blijkbaar had die een nieuwe bevestiging nodig, die ik niet kon zien, maar de paypalmedewerker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:48
Gdumme schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

ik denk dat mijn account al wel 10 jaar oud is, en de koppeling met de bank was er al wel, maar blijkbaar had die een nieuwe bevestiging nodig, die ik niet kon zien, maar de paypalmedewerker wel.
Vreemd, dan valt er weinig aan te doen denk ik. Je kunt dan het beste gewoon een iTunes kaart kopen, daar kun je ook iCloud opslag mee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
MelvinW schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:54:
[...]

Vreemd, dan valt er weinig aan te doen denk ik. Je kunt dan het beste gewoon een iTunes kaart kopen, daar kun je ook iCloud opslag mee betalen.
zal het in de komende dagen nog wel een paar keer proberen. en anders inderdaad maar een cadeaukaart.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb ook wel eens direct contact opgenomen met PayPal voor soortgelijke vragen. Ze kunnen je aan de telefoon heel goed helpen. Probeer het eens.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Seroczynski schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:56:
Ik heb ook wel eens direct contact opgenomen met PayPal voor soortgelijke vragen. Ze kunnen je aan de telefoon heel goed helpen. Probeer het eens.
Ja ik heb ze ook al eerder aan de telefoon gehad, uitstekende service!
Ik kijk het een paar dagen aan, en anders bel ik gewoon weer.
Pagina: 1