Ik ben op zoek naar HDMI splitters/switches en was even benieuwd naar het aanbod. Omdat deze categorie behoorlijk breed is en als ik standaard op "HDMI switch" zoek ik ook allemaal netwerk switches er tussen krijg heb ik links in de filterbalk speciaal de categorie "USB, audio en video-hubs" geselecteerd.
Nu kan ik hierbinnen echter nergens speciaal zoeken op een bepaald woord.

Ik zie hier nergens een optie.Immers het grote zoekveld bovenin kijkt niet intelligent welke filters je al hebt aan staan en zal bij 'HDMI' gewoon weer in de hele V&A zoeken.
Echter als ik op '23 advertenties' klik:

krijg ik dit overzicht waar het weer wèl kan:

Waarom dit onderscheid? Mijnsinziens is de '23 advertenties link wat klein en onzichtbaar, immers lijkt het bij de afbeelding links er van en de grote titel te horen, maar dan kom je gewoon op de pagina van deze categorie uit, ipv op het aanbod.
Ik zou ook gewoon willen kunnen zoeken op trefwoord als ik enkel links categorieën aanvink.
TL;DR:
Waarom krijg ik het 'filter op trefwoord' -blokje alleen als ik daadwerkelijk in een categoriepagina zit en niet als ik deze categorie heb aangevinkt middels het filtersysteem?
Nu kan ik hierbinnen echter nergens speciaal zoeken op een bepaald woord.

Ik zie hier nergens een optie.Immers het grote zoekveld bovenin kijkt niet intelligent welke filters je al hebt aan staan en zal bij 'HDMI' gewoon weer in de hele V&A zoeken.
Echter als ik op '23 advertenties' klik:

krijg ik dit overzicht waar het weer wèl kan:

Waarom dit onderscheid? Mijnsinziens is de '23 advertenties link wat klein en onzichtbaar, immers lijkt het bij de afbeelding links er van en de grote titel te horen, maar dan kom je gewoon op de pagina van deze categorie uit, ipv op het aanbod.
Ik zou ook gewoon willen kunnen zoeken op trefwoord als ik enkel links categorieën aanvink.
TL;DR:
Waarom krijg ik het 'filter op trefwoord' -blokje alleen als ik daadwerkelijk in een categoriepagina zit en niet als ik deze categorie heb aangevinkt middels het filtersysteem?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn