Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn powerbank Xtorm XB098, 2600 mAh werkt met mijn laptop en met mijn camera, maar niet met mijn smartphone LG G4. waar kan dat aan liggen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 02:43
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:41:
Mijn vraag
Mijn powerbank Xtorm XB098, 2600 mAh werkt met mijn laptop en met mijn camera, maar niet met mijn smartphone LG G4. waar kan dat aan liggen?
Dus jij kunt je laptop opladen met de Powerbank?

Hoe is je smartphone aangesloten aan de powerbank; Powerbank USB poort -> USB to Microusb kabel -> LG G4 microusb poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd dit betreft een accessoire, dus schopje naar WAO.

Daarnaast is je post wel heel erg karig. Zo staat er niet in wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt en mis ik een hoop informatie: welke laptop, welke camera, hoe aangesloten e.d.

Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Verder heb ik je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 10-10-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor te weinig informatie. En ik vergiste me, niet mijn laptop maar mijn fitbit tracker kan ik opladen met de powerbank: via Powerbank USB poort -> apart bij fitbit geleverde fitbitkabeltje -> fitbittracker. Mijn fototoestel, Sony Cybershot inderdaad via Powerbank USBpoort -> USB to microUSB kabel -> LG micro-USBpoort. Ik heb zelf nog niets geprobeerd, want heb geen idee wat of hoe. Heb dus alleen gechekt of-ie het wel doet op andere aparaten, en het lijkt dus niet aan de powerbank maar aan mijn LG G4 te liggen. Op de Samsung smartphone van mijn vrouw werkt-ie ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd heb je al een andere kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, maar ook met een andere kabel blokkeert de Powerbank na een paar minuten. Hij maakt wel contact met de LG, maar na een paar minuten valt-ie stil. Pas als ik hem daarna aan een voeding heb gelegd, bijv. via een mini usbkabel aan de pc, wordt de blokkade opgeheven. Bij andere apparaten werkt-ie dan weer normaal, maar als ik hem aansluit op de LG hetzelfde liedje: een paar minuten laden en dat valt-ie weer stil.
Het lijkt erop dat de LG bij de PB na een paar minuten een blokkader veroorzaakt, die pas weer wordt opgeheven nadat de PB zelf wordt aangesloten op een voedingsapparaat.
Pagina: 1