Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBourne
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-06 23:01
Hey jongens en meisjes,

Voor een schoolopdracht maak ik een videoreportage over het onderwerp 'microtransacties'. Volgens velen een interessant onderwerp.

Ik ben opzoek naar iemand die voldoende weet over dit onderwerp en met mij een interview wilt houden op beeld. Denk aan vragen als: hoeveel impact het heeft, hoe het is ontstaan, waarom het succesvol is e.d.
Kennen jullie iemand die mij hier mee kan én wil helpen? Ik heb al tientallen bedrijven gebeld en heb vaker 'nee' gehoord dan ik kan verdragen.

Daarnaast zou het prettig zijn als het niet te ver van omgeving Utrecht vandaan is, aangezien ik met camera en andere apparatuur moet sjouwen naar de opnamelocatie.

Thanks voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2020
Stuur mij eventjes een PM wat je exact zoekt? Ik heb om passief inkomen te genereren een lijntje in het ontwikkelen van een aantal apps met microtransacties. Maar ik denk dat het het makkelijkst is als je eventjes in PM concreet uittypt wat jouw harde eisen zijn aan zo iemand.

Met vriendelijke groet!

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Werving is hier niet de bedoeling, graag eerst even het Beleid opnieuw doornemen voordat je weer post.

Dit topic is gesloten.