Hallo,
Dit is de eerste keer dat ik een game pc wil aanschaffen en heb hierbij wat hulp/tips nodig om dit samen te stellen. Maar ook om niet onnodig veel geld uit te geven als dit niet nodig is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem
Zoals de titel zegt, ik wil graag een game pc voor de rest ga ik er weinig mee doen, alleen internetten.
Wil triple a games spelen en wil dus wel een systeem dat de komende tijd alles op ultra of max kan afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de €2100, minder zou natuurlijk fijn zijn.
De assemblage laat ik doen. Had al gezien dat dit bij azerty gedaan kan worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wordt een compleet nieuw systeem. Heb wel al een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn lijstje staat onderaan in mijn post.
Ik heb alleen geen idee wat voor monitor ik bij deze build nodig heb. 4k hoeft van mij niet en volgens mij heb je dan een ti videokaart nodig. Dat wordt te prijzig voor mij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat coffee lake pas uit is, ben ik van plan om voor intel te gaan. Voor de rest heb ik geen voorkeur.
Ga je overklokken?
In het begin niet. Later wil ik me hier in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop van jullie tips te krijgen om de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen.
Ik heb op het forum rond gekeken wat voor build er waren en heb dit dan samengesteld. Dit is voor mij de eerste keer en heb er geen ervaring mee
Mijn gemaakte lijst:
En hier 2 monitoren. Zoals hierboven al benoemd bij de monitoren heb ik geen idee waarop te letten.
Dit is de eerste keer dat ik een game pc wil aanschaffen en heb hierbij wat hulp/tips nodig om dit samen te stellen. Maar ook om niet onnodig veel geld uit te geven als dit niet nodig is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem
Zoals de titel zegt, ik wil graag een game pc voor de rest ga ik er weinig mee doen, alleen internetten.
Wil triple a games spelen en wil dus wel een systeem dat de komende tijd alles op ultra of max kan afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de €2100, minder zou natuurlijk fijn zijn.
De assemblage laat ik doen. Had al gezien dat dit bij azerty gedaan kan worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wordt een compleet nieuw systeem. Heb wel al een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn lijstje staat onderaan in mijn post.
Ik heb alleen geen idee wat voor monitor ik bij deze build nodig heb. 4k hoeft van mij niet en volgens mij heb je dan een ti videokaart nodig. Dat wordt te prijzig voor mij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat coffee lake pas uit is, ben ik van plan om voor intel te gaan. Voor de rest heb ik geen voorkeur.
Ga je overklokken?
In het begin niet. Later wil ik me hier in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop van jullie tips te krijgen om de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen.
Ik heb op het forum rond gekeken wat voor build er waren en heb dit dan samengesteld. Dit is voor mij de eerste keer en heb er geen ervaring mee
Mijn gemaakte lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K | € 369,50 | € 369,50 |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | € 179,10 | € 179,10 |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080 8G (rev. 2.0) | € 571,- | € 571,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,- | € 144,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.664,39 | |
En hier 2 monitoren. Zoals hierboven al benoemd bij de monitoren heb ik geen idee waarop te letten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 277,89 | € 277,89 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2715H Zilver, Zwart | € 413,51 | € 413,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 691,40 | |