hee tweakers..
Ik heb ene klein probleempje...
Ik wil chello en nu heb ik heteen maand geldena angevraagd. bij een of andere klootwinkel in ede de vobis...
(kreeg je gratis webcam
)
danb moet je zo'n formuliertje invullen end at faxen ze dan door..
2 dagen later ik opgebeld ...
Upc: we kunnen u niet aansluiten u bent al aangesloten.
ik: Nee hoor ik hbe hier echt geen modem ik heb wel kalel gehad maar dat is al langer dan een half jaar geleden(minimale uitsluitijd na een abonnement)
Upc : sorry maar er staat hier een rood balletje en daardoor kunnen wijnhet niet aansluiten bij u , umoet maar even naar de klantenservice belen om er een groen balletje van te maken ...a 22 cpm
ik : kunt u dat niet regelen ?
upc : nee bedankt daag
dus ik daarheen bellen... wordt een paar keer doorgeschakeld.....
en dan "we bellen u zo morgen terug meneer ik ga het voor u uitzoeken""
dus ik wachten enniks meer horen....
nog een paar keer gebeld zelfde verhaal en niks meer gehoord....
me pa nog een paar keer het nog geprobeerd (wat onvriendelijker
)) en na nog ene paar keer bellen ja hoor we hebbeneen groenballetje we staan in het systeem als "chello aangevraagd "
er gaan 2 weken overheen ik naar de upctruck die toevallig in onze woonplaats staat en ik vragen hoi ik hoor niks meer van jullie wanneer komen jullie het nou aanleggen.. ??
upc-truck dat regel;en wij voor u echt waar volgende week ma of di wordt u teruggebeld...
ik wachten en NIKS!!!!
week er na ik bellen weeer naar chello a 22 cpm (ikdenk dat ik onderhand 5 uur naar die lijn gebeld heb a 22cpm
)
krijg ik na 5 a 6 keer doorverbinden en hele vrolijke muziekjes TADA karin aan de lijn
ik leg alles hierboven uit en zeg dat ik niet durf op te hangen omdat ikanders toch niet teruggebeld word... IK ZEG WAT IS DAT VOOR ZOITJE BIJJULLIE MET DIE AANSLUITING WANNEER WORDT I NU EIDENLIJK EENS AANGESLOTEN!!!
maar meneer u bent al aangesloten/geinstalleerd!!!! AH AH AH HELP!!!
nee dat ben ik niet.. oh ik zie hier in het sytseem dat u chello heeft aangevraagd en dat het al geinstalled is.... mmmm er is ene fout opgetreden inhet systeem, ik geef het door aan de afdelein ORDER-intake en die meoten deze wijziging handmatig in het computersysteem invoeren
we bellen u volgende week terug...
en nu is er weer niet gebeld
HELP TWEAKERS WAT NU
sorry het is een beetje eenlang verhaal
maar ik wil ook gamen en surfen :'-(
Ik heb ene klein probleempje...
Ik wil chello en nu heb ik heteen maand geldena angevraagd. bij een of andere klootwinkel in ede de vobis...
(kreeg je gratis webcam
danb moet je zo'n formuliertje invullen end at faxen ze dan door..
2 dagen later ik opgebeld ...
Upc: we kunnen u niet aansluiten u bent al aangesloten.
ik: Nee hoor ik hbe hier echt geen modem ik heb wel kalel gehad maar dat is al langer dan een half jaar geleden(minimale uitsluitijd na een abonnement)
Upc : sorry maar er staat hier een rood balletje en daardoor kunnen wijnhet niet aansluiten bij u , umoet maar even naar de klantenservice belen om er een groen balletje van te maken ...a 22 cpm
ik : kunt u dat niet regelen ?
upc : nee bedankt daag
dus ik daarheen bellen... wordt een paar keer doorgeschakeld.....
en dan "we bellen u zo morgen terug meneer ik ga het voor u uitzoeken""
dus ik wachten enniks meer horen....
nog een paar keer gebeld zelfde verhaal en niks meer gehoord....
me pa nog een paar keer het nog geprobeerd (wat onvriendelijker
er gaan 2 weken overheen ik naar de upctruck die toevallig in onze woonplaats staat en ik vragen hoi ik hoor niks meer van jullie wanneer komen jullie het nou aanleggen.. ??
upc-truck dat regel;en wij voor u echt waar volgende week ma of di wordt u teruggebeld...
ik wachten en NIKS!!!!
week er na ik bellen weeer naar chello a 22 cpm (ikdenk dat ik onderhand 5 uur naar die lijn gebeld heb a 22cpm
krijg ik na 5 a 6 keer doorverbinden en hele vrolijke muziekjes TADA karin aan de lijn
ik leg alles hierboven uit en zeg dat ik niet durf op te hangen omdat ikanders toch niet teruggebeld word... IK ZEG WAT IS DAT VOOR ZOITJE BIJJULLIE MET DIE AANSLUITING WANNEER WORDT I NU EIDENLIJK EENS AANGESLOTEN!!!
maar meneer u bent al aangesloten/geinstalleerd!!!! AH AH AH HELP!!!
nee dat ben ik niet.. oh ik zie hier in het sytseem dat u chello heeft aangevraagd en dat het al geinstalled is.... mmmm er is ene fout opgetreden inhet systeem, ik geef het door aan de afdelein ORDER-intake en die meoten deze wijziging handmatig in het computersysteem invoeren
we bellen u volgende week terug...
en nu is er weer niet gebeld
HELP TWEAKERS WAT NU
sorry het is een beetje eenlang verhaal
maar ik wil ook gamen en surfen :'-(
knopje bij je post, en haal die spelfouten en rotte zinsopbouw eruit... Dit leest namelijk erg onprettig, waardoor ik eigenlijk al geen zin meer had om 't helemaal te gaan lezen...